تأیید یک شارژر سامسونگ

مشخصات کابل و شارژر اصلی سامسونگ:به طور کلی، شارژرهای تأیید شده در شارژر سامسونگ، هیچ لبه پلاستیکی خشن، چاپ ناخوشایند یا ورودی یا خروجی USB کشیده / خالی ندارند.

شما همچنین می توانید معمولا با شارژر تلفن همراه شارژر واقعی خود را بگویید. شارژر جعلی خیلی طولانی تر از سامسونگ 30 دقیقه طول می کشد تا تلفن شما را تا 50 درصد تخفیف دهد و اغلب به سرعت سریع می شود.

مشخصات کابل و شارژر اصلی سامسونگ

اطمینان حاصل کنید که نوشتن شارژر در سمت پلاگین نیست یکی از مشخصات کابل و شارژر اصلی سامسونگ می باشد .

اگر شارژر شما در همان طرف پلاگین باشد، شارژر شما بی شک جعلی است(به راحتی می توان در ظاهر تشخیص داد).

برخی از شارژرهای سامسونگ اطلاعات شارژر را در همان طرف پورت USB قرار می دهند

مشخصات کابل و شارژر اصلی سامسونگ
علامت “UL” را در پشت شارژر پیدا کنید. این باید در ردیف پایین چپ شارژر باشد؛ لوگو شبیه یک UL محصور شده توسط یک دایره است. UL مخفف Laboratories Underwriters است ، که یک سازمان ایمنی است که با حفظ استانداردهای ایمنی برای تمامی تکنولوژی های بازار کار باارزشی می کند. اگر شارژر شما یک آرم UL نداشته باشد، نباید از آن استفاده کنید.
مشخصات کابل و شارژر فابریک سامسونگ

خروجی USB را پیدا کنید.

اگر شارژر در سمت راست شما قرار دارد، شارژر شما دارای یکی از اصلی ترین ویژگی های فابریک بودن شارژر سامسونگ می باشد, بنابراین خیالتان راحت! شارژر معتبر است.

مشخصات کابل و شارژر اصلی سامسونگ

در نظر بگیرید ارتقاءاز آنجایی مشخصات شارژر سامسونگ بیش تر مواقع در ظاهر تغییراتی  می کنند، می توان گفت که آیا شارژر شما جعلی است یا نه؟ با این حال، اگر متوجه شوید شارژر شما بیش از حد طول می کشد تا تلفن خود را شارژ کند یا کابل USB کج شده / خم شده است، وقت آن است که برای خود یک شارژر سامسونگ جدید دریافت کنید – و بدون در نظر گرفتن صحت نسخه قدیمی شما.
امتیاز شما
‫0/5 ‫(0 نظر)
پیشنهاد ما برای مطالعه:   از کجا بفهمیم گوشی هک شده