هنگامی که صحبت از بهترین کابل و شارژ آیفون می‌شود، شاید راحتی و سرعت بالای شارژ کردن، معیارهای شما باشند. اما هر چقدر مدل آیفون بالاتر می‌رود، قدرت باتری آن هم افزایش می‌یابد و شما ناچارید شارژری با قدرت بالاتر خریداری کنید.

انتخاب بهترین کابل و شارژ آیفون

شما مبلغ زیادی برای خرید گوشی آیفون خود هزینه کرده اید، دغدغه بسیار مهمی باشد. چون برای دریافت بهترین عملکرد گوشی، شارژر مورد استفاده شما، باید کیفیت بالایی داشته باشد. اما اگر در انتخاب کابل شارژ خوب و باکیفیت، مردد هستید و با ویژگی‌های آنها آشنا نیستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

 چون ما در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین شارژرهای گوشی آیفون پرداخته ایم تا به شما در انتخاب بهترین کابل و شارژ آیفون، کمک کنیم. شاید در ابتدا، خرید کابل برای شما، موضوع ساده‌ای به نظر برسد ولی این طور نیست و برای خرید بهترین کابل شارژر آیفون، باید به نکات خاصی دقت کنید. وقتی برای خرید کابل و شارژ به فروشگاه مراجعه می‌کنید به عواملی مانند سرعت، جنس کابل، انتقال اطلاعات و دیگر عوامل دیگر دقت کنید.

از این رو در این مقاله به بررسی بهترین و با کیفیت ترین آن‌ها پرداخته ایم که برخی از آنها عبارتند از شارژ 12 واتی اپل، شارژر 18 واتی اپل، شارژر 20 واتی، شارژر 35 واتی، شارژر آیفون 4، شارژر آیفون 7، شارژر پرومکس،  همگام سازی کنید. شما می توانید بر اساس مشخصات خود از این لیست مناسب ترین و بهترین کابل و شارژ آیفون را انتخاب کنید.

شارژر 12 واتی آیفون: شارژر ۱۲ واتی اپل با خروجی Type C و طراحی متفاوت برای آیفون‌های سری ۱۲ به بالا می توانید استفاده کنید. این آداپتور ۲۰ واتی می‌تواند آیفون و آیپد شما را از سال ۲۰۲۰ به بعد از ۰ تا ۱۰۰ درصد یا تبلت اپل شما را در کمتر از ۵۵ دقیقه شارژ کند. بسیاری از کابل‌های اپل در بین انواع لوازم جانبی گوشی بیشترین استفاده را دارد.

نگاهی به بهترین کابل و شارژ آیفون

استفاده از سیم اورجینال تاثیر بسزایی در عملکرد و عمر دستگاه دارد و از کاهش عمر باتری جلوگیری می‌کند. این کلگی در بین کابل و شارژ آیفون که برای همه به عنوان شارژ سریع شناخته می‌شود، یک ویژگی جدید است که اکنون در اکثر گوشی‌های هوشمند موجود است. شارژر ۱۲ واتی اپل عملکردی دارد که باعث می‌شود باتری گوشی، تبلت یا سایر دستگاه‌های شما سریعتر از حد معمول شارژ شود.

این ویژگی مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال، در روزهای شلوغ که از تلفن‌های همراه زیادی استفاده می‌کنیم، این ویژگی به راحتی قابل درک است.

خرید بهترین کابل و شارژ آیفون با شارژر 18 وات

شارژر ۱۸ واتی اپل یکی از بهترین آداپتور در رده خود است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و با توجه به نوع کلگی در بین کابل و شارژ آیفون می‌توانیم آن را بعنوان سریعترین سرعت در شارژ نام برد. برای استفاده از این شارژر به یک آداپتور سوکت نیاز دارید. کیفیت ساخت بالا، مقاومت در برابر حرارت، ضربه و … از ویژگی‌های ساختاری این شارژر است.

شارژرهای جعلی معمولاً کیفیت پایینی دارند و این مشکل را می‌توان به راحتی از روی ظاهر آن‌ها تشخیص داد. از دیگر ویژگی‌های شارژرهای غیر اصل اپل می‌توان به خرابی زودرس، کمبود برق و ظاهر ناخواسته اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شارژر ۱۸ واتی اپل اصل بودن آن است. این روزها بسیاری از شرکت‌ها کابل و شارژ آیفون را با قیمت پایین عرضه می‌کنند. به حدی که بسیاری از خریداران این محصول نگران یافتن نمونه اصلی آن هستند. خوشبختانه فروشگاه‌هایی مانند علی بهار همچنان نمونه‌های اصلی این محصول را وارد کرده و در اختیار کاربران گوشی‌های iOS قرار می‌دهند.

در این سایت ترانس ۱۸ وات با گارانتی یک‌ ساله به مشتری تحویل داده می‌شود. شایان ذکر است که شارژرهای اپل معمولا با کیفیت‌های متفاوتی در بازار موجود هستند. ما ظاهر و ساختار این شارژر را معرفی می‌کنیم. وزن این آداپتور ۸۱ گرم و نسبتا سبک است. جریان خروجی ۳ آمپر از طریق این کابل برای شارژ گوشی تامین می‌شود.

در اینجا به یکی از با کیفیت ‌ترین کابل و شارژ آیفون  اشاره کنیم. شارژر 20 وات برای این آداپتور بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ است. درگاه خروجی Type-C آداپتور Type-C است و برای طیف وسیعی از گوشی‌های اپل قابل استفاده است. همانطور که گفتیم این شارژر دارای ظرفیت شارژ سریع و توان خروجی ۲۰ وات است.

خرید کابل و شارژ آیفون با شارژر 35 واتی

این یک نوع سه شاخه است و برای استفاده از آن باید آن را تبدیل کنید. سه سوکت شارژر تاشو هستند و این کار جابجایی آن را آسان می‌کند. شارژر ۲۰ واتی اپل را می‌توان در بسیاری از گوشی‌های اپل استفاده کرد. به عنوان مثال می‌توانید از این شارژر برای آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، ۱۲ مینی، ۱۲ پرو مکس، آیفون SE، XR، XS، آیفون ۸، آیفون پرو ۵، آیفون ۸ پلاس، آیپد ایر و آیپد مینی استفاده کنید.

شارژر ۳۵ واتی یکی از مرغوب‌ترین کابل و شارژ آیفون در فروشگاه‌های کشور است که با دو پورت USB-C استفاده می‌کند. در واقع، نام کامل این شارژر ۳۵ واتی Dual USB است  که کاملاً سازگار با USB-PD است که به معنای شارژ سریع دستگاه‌های پشتیبانی شده است. شارژر ۳۵ واتی اپل دو پورت تولید انبوه را آغاز کرده است و دارای قابلیت شارژ فوق العاده سریع است که دستگاه شما را با سرعتی باور نکردنی شارژ می‌کند و می‌تواند رکورد فروش را در بازار به ثبت برساند.

یکی از ویژگی‌های جالب لوازم جانبی اپل این است که برخلاف بسیاری از شارژرهای شخص ثالث که دارای دو درگاه USB هستند، این دو در بالا و یکی در کناره قرار دارند. البته این طراحی مشکلی ندارد و هیچ تداخلی ندارد. شارژر ۳۵ واتی دو پورت اپل در بین کابل و شارژ آیفون عملکرد رضایت‌ بخشی داشته باشد و برای آیفون موجود به اندازه کافی سریع باشد. به خصوص که می‌توان از آن برای شارژ همزمان دو دستگاه استفاده کرد.

شارژر آیفون ۴ مانند سایر محصولات اپل دارای استاندارد CE اروپا است که می‌تواند دستگاه شما را با سرعت مطلوب شارژ کند. بد نیست بدانید تا قبل از مدل آیفون ۱۱، ولتاژ و جریان شارژرها یکسان بود، بنابراین می‌توانید از این شارژر و همچنین آی پد و آی پاد در آیفون‌های دیگر استفاده کنید.

خرید کابل و شارژ آیفون از فروشگاه علی پخش

دارای یک ویژگی است، مدار داخلی آن به گونه‌ای طراحی شده است که از اتصالات کوتاه محافظت می‌کند و در نتیجه از قطع و وصل شدن و همچنین حفظ عمر مفید باتری جلوگیری می‌کند.

شارژر آیفون ۷ یکی از پرفروش‌ترین کابل و شارژ آیفون موجود در بازار است و می‌توان گفت که رتبه اول را به خود اختصاص داده است زیرا منبع تغذیه اصلی تمام محصولات اپل را دارد، به این معنی که شما می‌توانید تمام دستگاه‌هایی مانند آیفون و آیپد را شارژ کنید. اپل علاوه بر گوشی‌هایی که با تکنولوژی بهتر به بازار می‌آورد، همیشه سعی می‌کند کلگی آداپتورارتقا یافته و قدرتمندتری ارائه دهد.

در شارژر آیفون پرو مکس تمامی پارامترهای مورد نظر کاربران مانند سرعت شارژ منحصر به فرد است با دوام بالا که با تمام استانداردهای اپل مطابقت دارد. مشکل اینجاست که فقط آیفون ۱۱ ​​پرو مکس این شارژر سریع را در جعبه خود دارند.

اگر قصد خرید آنلاین این کابل و شارژ آیفون را دارید، بهتر است ابتدا به دنبال فروشگاه لوازم جانبی مورد اعتماد و معتبر باشید. خرید با بهترین قیمت کابل و شارژ آیفون با گارانتی 1 سال و همراه با ضمانت اصالت از فروشگاه اینترنتی علی پخش تجربه کنید. با اعتماد به ما بهترین محصولات اپل را از آن خود کنید.