کابل و شارژر شیائومی یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی شیائومی محسوب می‌شود، کابل شارژر یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است. همه ما در طول روز بارها از کابل شارژر خود استفاده می‌کنیم. قبلا هیچ رابط کاربری متفاوتی برای گوشی‌ها وجود نداشت.

عملکرد گوشی‌ها بسیار محدود است و نیازی به اتصال لوازم جانبی مختلف به آن‌ها نیست. اما در حال حاضر انواع لوازم جانبی به گوشی موبایل وصل شده است.

معرفی کابل و شارژر شیائومی

کابل شارژ یکی از مهم‌ترین کابل‌های گوشی است. در طول روز بارها از کابل شارژ تلفن همراه خود استفاده می‌کنیم. به همین دلیل است که مجموعه کابل‌ها به سرعت به پایان می‌رسد. کابل شارژ موبایل اصل کیفیت بالایی دارد و کاملا اورجینال می‌باشد.

اما بعد از خرابی کابل چه باید کرد؟ خرید کابل شارژ می‌تواند بسیار دشوار باشد. در حال حاضر انواع کابل و شارژر شیائومی از نوع تقلبی و ارزان در بازار وجود دارد. این موضوع خرید کابل شارژ اورجینال را به یک مشکل و چالش بزرگ تبدیل می‌کند. خوشبختانه استپ موبایل توانسته محصولاتی با کیفیت و اصل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بنابراین به دلیل وجود کابل شارژ می‌توانید با اطمینان خرید کنید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت کابل شارژ با کابل دیگر چیست؟ در واقع، آداپتور تنها ۵۰٪ و کابل 50 درصد برعهده دارد.

اگر از شارژ سریع اصلی استفاده نکنید، گوشی شما با سرعت مناسب شارژ نمی‌شود و ممکن است آسیب ببیند. بنابراین خرید کابل و شارژر شیائومی بسیار مهم است. البته باید بدانید که کابل شارژ اصلی همیشه متعلق به همان سازنده تلفن همراه نیست. این امکان وجود دارد که شرکت معروفی مانند Remax و غیره نیز کابل‌های شارژر با کیفیت و مناسب زیادی را حمل کند.

انواع کابل و مبدل شیائومی

رابط‌های مختلفی برای گوشی مورد نیاز خواهد بود. کابل تلفن به فلش، کابل تلفن به مانیتور، کابل تلفن به هارد، کابل تلفن به کامپیوتر، کابل اندروید به HDMI، هارد به گوشی و همه اینها از انواع کابل تعویض گوشی خوشبختانه علی پخش انواع کابل و شارژر شیائومی را در فروشگاه خود به مشتریان ارائه می‌دهد.

 در ادامه شما را با انواع  کلگی آداپتور اورجینال آشنا می‌کنیم. انواع مختلفی از کابل‌هایی که می‌توان برای انتقال اطلاعات استفاده کرد، بزرگ هستند:

  • مبدل USB به USB برای انتقال داده و شارژ بین گوشی‌های دارای پورت micro USB در لپ تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • کابل تبدیل USB نوع تایپ سی، برای انتقال شارژ و اطلاعات گوشی‌های رایج اندرویدی مانند سامسونگ و شیائومی.
  • کابل OTG یکی دیگر کابل و شارژر شیائومی که برای اتصال دستگاه‌هایی مانند فلش و هارد به گوشی استفاده می‌شود.
  • USB AUX برای اتصال گوشی به دستگاه‌هایی مانند ضبط ماشین یا بلندگو برای پخش موسیقی استفاده می‌شود.

آداپتور تایپ سی شیائومی

آداپتور شیائومی با کابل‌های تایپ سی گوشی را به کامپیوتر وصل می‌کند یا کابل‌های شارژ گوشی‌های دیگر را وصل می‌کند متفاوت است. این کابل USB به آن وصل می‌شود. کابل لایتنینگ به عنوان کابل شیائومی استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید کابل این برند در نقطه اتصال بسیار ضعیف است. همین موضوع باعث می‌شود که پس از مدتی استفاده از این کابل، نقطه اتصال شما قطع شده و دچار مشکل شود. به همین دلیل، بسیاری از کاربران باید به دنبال کابل و شارژر شیائومی با قیمت مناسب باشند. در حال حاضر انواع مختلفی از کابل‌ها وجود دارد.

ما برای رفاه حال مشتریان انواع کابل تایپ سی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت کابل شارژ آیفون اصل را به دلیل اصالت و کیفیت محصول خریداری کنید. البته این کابل در ظاهر هیچ تفاوتی با سایر کابل‌های دیگر ندارد. علاوه بر این، حتی طول این کابل استاندارد است.

 در همین حال، برخی از شرکت‌های معروف سازنده سخت‌افزار و لوازم جانبی مانند Anker و Baseus شروع به ساخت کابل‌های رده بالای کرده اند. ما در این مجموعه نیز این نوع کابل‌ها را برای افرادی که به دنبال کابل و شارژر شیائومی با کیفیت بالاتری هستند که بازدهی بیشتری دارند و یا سری آن‌ها قدرت بیشتری دارند، ارائه کرده است.

کابل و شارژر شیائومی از نوع میکرو یو اس بی

کابل Micro-USB یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کابل Micro است. تا چند سال پیش، بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال از جمله تلفن‌های همراه، دوربین‌های دیجیتال، هارد دیسک‌ها و سایر دستگاه‌ها از کابل مشابهی استفاده می‌کردند. بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال نیز از این کابل برای شارژ یا تبادل اطلاعات با کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می‌کنند.

کابل Micro-USB یکی از محبوب‌ترین و متداول‌ترین انواع کابل‌های اتصال بین گوشی و کامپیوتر یا کابل اتصال گوشی به لپ تاپ است. بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال دیگر مانند هدست‌های بلوتوث نیز از همین نوع کابل و شارژر شیائومی برای شارژ استفاده می‌کنند. بنابراین کابل رابط Micro-USB کاربردهای زیادی دارد. بنابراین کاربران مایلند یک کابل Micro-USB یدکی در خانه، ماشین و محل کار خود داشته باشند.

کابل Micro-USB رسانایی کمتری نسبت به کابل سبک دارد. این رشته به ندرت پاره می‌شود. اما این موضوع به شما اجازه نمی‌دهد از کابل برق کم استفاده کنید. استفاده از کابل ضعیف باعث می‌شود تلفن همراه شما به درستی شارژ نشود.

همچنین ممکن است حتی استفاده از کابل‌های غیراستاندارد و تقلبی به باتری تلفن همراه شما آسیب برساند. برخی از مارک‌های کابل‌های Micro-USB اصلی هنوز در بازار هستند. اما اکثر انواع کابل و شارژر شیائومی توسط شرکت‌های شخص ثالث دیگر تولید می‌شوند. شرکت‌های معروفی مانند Anker، Lameo، Sony و … در این زمینه تخصص دارند. در مجموعه ما برندهای قابل اعتماد بسیاری را برای کسانی که به دنبال کابل Micro-USB با کیفیت هستند ارائه کرده است.

آشنایی با انواع برندهای معتبر تولید کننده کابل و شارژر شیائومی

Micro-USB  انواع و مدل‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید مدل‌های گوناگون فست شارژ و توربو را انتخاب کنید تا نگران پیدا کردن پریز نباشید. بعضی از مدل‌ها از نوع تایپ سی و یا فست شارژ است. هر کدام از کابل‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و می‌توان از آن‌ها در مکان خاصی مانند ماشین استفاده کرد.

همچنین اگر می‌خواهید همیشه یک کابل شارژ همراه خود داشته باشید و در عین حال نمی‌خواهید وسایل خود را با هم مخلوط کنید، می‌توانید یک کابل میکرو USB با انواع کابل و شارژر شیائومی تهیه کنید. به این ترتیب کابل شارژ همیشه همراه شماست و در عین حال فضایی را اشغال نمی‌کند. بسیاری از تولیدکنندگان در دنیا لوازم جانبی و آداپتورهای گوشی متنوعی را تولید کرده‌اند که می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند و هرکسی می‌تواند با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب‌های قابل قبولی داشته باشد. برند که ما در زیر اشاره می‌کنیم برای خرید بهترین انتخاب برای شماست.

  • هواوی
  • انکر
  • سونی
  • آیفون

خرید اینترنتی کابل و شارژر شیائومی با قیمت مناسب

داشتن گزینه‌های زیاد برای خرید، دست مشتری را برای یافتن بهترین گزینه برای خود باز نگه می‌دارد. اگر همچنان می‌خواهید به جای اینکه هر بار برای خرید کابل و شارژر شیائومی به فروشگاه بروید، این لوازم جانبی را با چند کلیک خریداری کنید، در این مجموعه تمام سعی خود را می‌کنیم تا بیشتر محصولات موجود در بازار گردآوری کنیم.

شما می‌توانید بهترین برند، قیمت و مشخصات آن‌ها را پیدا و مقایسه کنید. انواع کابل و آداپتور در این فروشگاه موجود است و با صرف وقت و انرژی زیاد می‌توانید خرید با بهترین قیمت بازار کابل و شارژر شیائومی انجام دهید خریدهای شما را در زمان و مکان مناسب و در جعبه مناسب به شما تحویل می‌دهد.