خرید لوازم جانبی اپل از حساس ترین عمل‌هایی است که ما قبل از انجام آن می‌بایست اطلاعاتی را در اختیار داشته باشیم که در انتخاب محصول و تشخیص اصل بودن لوازم جانبی اپل بلد کار باشیم تا بهترین خرید را انجام دهیم و رضایت واقعی را تجربه نماییم و مانند برخی افراد که پشیمان هستند نشویم زیرا همانطور که می‌دانید اکسسوری اپل قیمت کمی ندارند. با مطالعه این مقاله دانایی شما در این عرصه افزایش چشمگیری خواهد داشت. Apple Accessories یکی از اصلی ترین محصولات بازار موبایل در سراسر دنیا می‌باشد. خرید لوازم جانبی اپل مثل قاب، کاور گوشی آیفون، محافظ صفحه نمایش، شارژر و کابل و هندزفری جزو ضروریات می‌باشد و برخی دیگر نیز آنچنان ضروری نخواهد بود. البته در سال‌های گذشته اپل کاربران خود را از داشتن برخی از ضروریات همانند شارژر آیفون و یا هندزفری در جعبه گوشی محروم نموده و شما به عنوان مشتری، ناچار می‌باشید خود به صورت مجزا این دسته از لوازم جانبی آیفون را خریداری نمایید.

کسانیکه که قصد خرید لوازم جانبی اپل را دارند بخوانند

قطعا شما هم در بین اطرافیانتان کسانی را خواهید داشت که یا در حال حاضر از آیفون و یا سایر کابل و شارژر و هندزفری و غیره … استفاده می‌نمایند که می‌خواهند خرید لوازم جانبی اپل را به بهترین نحو انجام دهند یعنی دوست دارند که حداقل اکسسوری اورجینال اپل را تهیه نمایند، مطمئن باشید که از این دو حالت خارج نخواهد بود! شرکت اپل با ارائه لوازم جانبی خاص و با کیفیت و البته گران قیمت خود در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا نموده است. از مک بوک و آیفون تا آیپد و اپل واچ و اخیرا هم ایرپاد که در جریان آن هستید. خب حالا که استفاده از محصولات اپل خصوصا گوشی‌های هوشمند آیفون اینقدر همه گیر می‌باشد. پس قطعا این تعداد کاربر، به دنبال خرید لوازم جانبی اپل هم هستند. خرید لوازم جانبی اپل

چرا باید خرید لوازم جانبی اپل را در کیفیت اصلی انجام دهیم

آداپتور شارژر، سیم کابل، قاب و کاور گوشی آیفون، کاور محافظ ایرپاد، گلس یا محافظ صفحه نمایش از اصلی ترین انواع اکسسوری گوشی اپل می‌باشند. و طبیعتا به دلیل قیمت و تقاضای زیاد، وجود محصولات فیک در بین آنها یک مسئله طبیعی خواهد بود. پس اگر قصد خرید اینترنتی و آنلاین لوازم اورجینال مورد تایید اپل را دارید، به سه دلیل باید به دنبال لوازم جانبی اورجینال آیفون بگردید؛
  • اول اینکه قطعا لوازم جانبی اپل غیر اورجینال و فیک از کیفیت لازم برخوردار نخواهند بود و احتمالا انتظارات کاربر آیفونِ لاکچری را برآورده نخواهد کرد.
  • دومین نکته در خرید لوازم جانبی اپل اینکه احتمال بروز آسیب با استفاده از لوازم جانبی اپل فیک برای آیفون شما وجود خواهد داشت.
  • و در نهایت نیز باید گفت که ممکن خواهد بود علی رغم صرف هزینه بالا، محصولی که به دست شما برسد.جزو لوازم جانبی اپل اورجینال نباشد.
بنابراین به شما پیشنهاد خواهیم کرد که اگر به لوازم جانبی ایفون خصوصا لوازم جانبی فانتزی اپل علاقه پیدا کردید؛ حتما از فروشگاه‌های مطمئن و معتبر خرید نمایید که تمام اینها همه در کنار هم در فروشگاه Alipakhsh امکان پذیر است.

خرید لوازم جانبی اپل اصل با بهترین قیمت و گارانتی

یکی از مواردی که در کارایی‌های یک گوشی هوشمند تاثیر بسیار بالایی خواهد داشت، انتخاب و خرید لوازم جانبی اپل به شکل درست و مناسب می‌باشد، به طوریکه این لوازم از کیفیت اصلی بهره بگیرند و همچنین مجبور نباشیم هزینه بالایی برای بدست آوردن آن پرداخت نماییم. شما خواهید توانست تمامی لوازم جانبی‌ای که برای مک بوک، تلفن و ساعت هوشمند خود به آن نیاز پیدا خواهید کرد، در فروشگاه علی پخش با مناسب ترین قیمت و کیفیت اورجینال تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل علی پخش افتخار این را دارد تا لوازم جانبی اپل زیر را ارائه دهد:
  • هدفون و ایرپاد اورجینال اپل
  • همه ی تبدیل‌های مورد نیاز برای دیوایس‌های اپل
  • کابل و آداپتور اورجینال و اصلی
  • لوازم جانبی مورد نیاز سفر
  • گلس اپل واچ
قبل از خرید لوازم جانبی اپل بد نیست بدانید Apple یکی از معروف‌ترین برندها در سطح جهانی است. همه ما می‌دانیم که لوازم جانبی اپل لوکس، انحصاری، خاص و البته بسیار باکیفیت شناخته شده است. گوشی اپل، یعنی آیفون، یکی از برترین و باکیفیت‌ترین موبایل‌ها در سطح جهانی است. همان طور که می‌دانید حتی اکسسوری این موبایل از جمله هندزفری آیفون هم بسیار باکیفیت و منحصر‌به‌فرد می‌باشد. هندزفری اپل که آن را با نام تجاری ایرپاد شناخته اند، دارای انواع مختلفی می‌باشد. اولین هندزفری اپل، سیمی و همراه با سوکت 3.5 است. در حال حاضر ایرپادهای بلوتوث (Apple aipod) با ظاهری بسیار شیک و امروزی به بازار عرضه گردیده است و سبب خرید لوازم جانبی اپل به طور سعودی توسط افراد شده است.

خرید لوازم جانبی اپل نظیر هدفون و ایرپاد

در سال 2016، هم‌زمان با آیفون 7، Apple Airpod نیز به بازار عرضه گردید. از نظر ظاهری، هندزفری جدید اپل، هیچ تفاوتی با Earpod های قدیمی پیدا نکرد. فقط همان طور که از نام آن مشخص می‌باشد، این هندزفری دارای ارتباط بی‌سیم یا همان بلوتوث است. در بین این مطلب اگر پیدا کردن کابل و شارژ تایپ سی مدنظرتان است و در این صفحه محصول موردنظرتان را پیدا نکردید همین حالا می‌توانید اقدام به خرید شارژر تایپ سی نمایید. هندزفری بی سیم اپل به سرعت محبوبیت پیدا نمود و افزایش تقاضا برای خرید ایرپاد باعث گردید تا نسل‌های بعدی هدفون بی سیم اپل نیز به بازار عرضه گردند. در حال حاضر 3 مدل مختلف هندزفری ایرپاد اپل در بازار موجود می‌باشد. ایرپاد نسل اول انتخاب بسیاری از افرادی بوده که قصد خرید لوازم جانبی اپل داشته اند همان اولین سری از ایرپادی می‌باشد که در سال 2016 به بازار عرضه گردید. این ایرپاد را به‌صورت انحصاری در رنگ سفید تولید نمودند. ایرپاد نسل اول از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با ایرپادهای قدیمی پیدا نکرد. البته اپل برای افزایش کیفیت صدا در این نوع هندزفری از تراشه مخصوص WI استفاده نمود. به همین خاطر کاربران اپل، با خرید هندزفری ایرپاد جدید، علاوه بر نحوه اتصال بلوتوث، از کیفیت صدای بهتر نیز بهره‌مند گردیدند. این نوع ایرپاد همراه با یک کیس مخصوص عرضه شده است. برای شارژ این کیس باید از شارژر لایتنینگ استفاده نمایند و زمانی که هندزفری درون کیس قرار بگیرد، به‌صورت خودکار شارژ می‌گردید. به این طریق یک شارژ همراه همواره در اختیار شما قرار می‌گیرد، تا اینجا می‌فهمیم از همان ابتدا افرادی که دست خرید لوازم جانبی اپل زده اند به نوبه خود برنده شده اند. در سال 2019، 3 سال بعد از عرضه اولین نسل هندزفری ایرپاد بی‌سیم، دومین نسل این نوع هندزفری به بازار عرضه گردید. در این نوع ایرپاد از چیپ انحصاری H1 استفاده نمودند. این تراشه باهوش باعث افزایش سرعت جابه جایی دیتا 2 و تا 1.5 برابر می‌شود که هندزفری سریع‌تر به دستگاه متصل گردد. این هندزفری 30 درصد گیمینگ لتنسی کمتری خواهد داشت و به همین خاطر هنگام بازی، می‌توانید به موسیقی باکیفیت گوش بدهید . خرید لوازم جانبی اپل

ایرپاد پرو گزینه بسیاری از افراد در خرید لوازم جانبی اپل

ایرپاد پرو حجت را بر تمامی کاربران تمام نمود. این ایرپاد دارای قابلیت‌های بسیار خاصی است که باعث شد خرید لوازم جانبی اپل افزایش یابد. در وهله اول اینکه ایرپاد پرو همراه با سری سیلیکونی به بازار عرضه گردید. برخلاف تمامی مدل‌های قبلی ایرپاد، این هندزفری بلوتوثی دارای سری سیلیکونی می‌باشد. حالت گوش برخی افراد باعث شد تا قادر به استفاده از هندزفری اصل اپل نبوده و از انواع هندزفری جایگزین استفاده نمایند. سری سیلیکونی باعث خواهد شد تا در وهله اول هندزفری راحت‌تر در گوش قرار داشته باشد و در وهله دوم صدای موسیقی شما در محیط بیرون به گوش نیاید، که این فروشگاه لوازم جانبی موبایل اپل این هدست را با قیمت خوبی در اختیارتان قرار داده است. جالبه بدانید Airpod pro همراه با سه جفت سری سیلیکونی به دست مشتریان خواهد رسید. حتی با کمک یک اپلیکیشن، ایرپاد پرو به کاربران کمک خواهد کرد تا بتوانند سری مناسب را پیدا نمایند. در رابطه با خرید لوازم جانبی اپل باید بگوییم که این هندزفری دارای دو میکروفون بیرونی هم می‌باشد. ایرپاد پرو نیز از همین دو میکروفون کمک خواهد گرفت تا متوجه شود آیا صدای موسیقی برای سری انتخاب شده به بیرون درز پیدا کرده یا نه. البته این تنها کاربرد میکروفون ایرپاد پرو نخواهد بود. ایرپاد پرو با کمک یکی از این میکروفون‌ها، صدای محیط را جذب نموده و آن را به‌صورت کامل حذف می‌کند. همچنین یک میکروفون دیگر، برای تنظیم خودکار اکولایزر در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید سیستم حذف صدای محیط، دارای قابلیت تنظیم در سه حالت است. حالت اول صدای محیط را به‌صورت کامل حذف می‌کند، در حال شفاف شما قادرید به‌راحتی صدای محیط را گوش کنید و در حال سوم، این سیستم را خاموش نموده و هندزفری شما به‌صورت معمولی عمل خواهد نمود. برای خرید لوازم جانبی اپل باید باخبر باشید که هندزفری ایرپاد پرو ضدآب نمی‌باشد؛ اما در مقابل باران و تعریق از خود مقاومت مناسبی نشان خواهد داد. در ساخت این هندزفری نیز از چیپ H1 استفاده نموده اند و از قابلیت سیری نیز پشتیبانی خواهد کرد. ظاهر کیس این نوع ایرپاد با ایرپادهای دیگر متفاوت می‌باشد و ظاهری مستطیل شکل هم دارد. قیمت هندزفری بلوتوث اپل پرو با توجه به تمامی این موارد، از نسل‌های قبلی بیشتر می‌باشد. البته حتی با وجود قیمت هندزفری جدید اپل، باز هم این ایرپاد کاربران بسیاری زیادی پیدا کرده است.

نکاتی که در خرید لوازم جانبی اپل باید بدانید

قیمت ایرپاد اپل در نسل‌های مختلف، متفاوت می‌باشد به هر حال در اینجا محصولات اپل با بهترین قیمت وجود دارند. شاید شما نیز به همین دلیل هنگام انتخاب هندزفری یا هدفون و خرید لوازم جانبی اپل دچار مشکل بشوید. در این بخش قصد این است تا تفاوت انواع مختلف آن‌ها را بررسی تا بهترین هندزفری بلوتوث برای آیفون خودتان را بتوانید انتخاب نمایید.
  • ظاهر ایرپاد
ایرپاد نسل اول و دوم از نظر ظاهری تفاوت خاصی با Earpodهای قدیمی نخواهد داشت؛ اما در سری پرو، از سری سیلیکونی استفاده نموده اند. وجود سری سیلیکونی باعث خواهد شد تا فشار هوای مطلوب در فضای گوش داشته باشیم و همین مسئله استفاده از آن را برای یک روز طولانی ساده‌تر خواهد کرد. همچنین ثبات قرارگیری این نوع هندزفری اپل در گوش به‌مراتب بهتر می‌باشد. به همین خاطر افرادی که از نظر ثبات قرارگیری هندزفری در گوش خود دچار مشکل می‌باشند، از خرید لوازم جانبی اپل به سوی سری پرو هندزفری آیفون می‌روند. البته گویا نسل سوم ایرپاد نیز دارای سری سیلیکونی است. همچنین از نظر ظاهری، سری پرو دارای بخش لمسی می‌باشد. شما با حرکات خاص قادرید موسیقی را جلو یا عقب کنید و صدا را کم یا زیاد نمایید. در ضمن کیس سری پرو برخلاف نسل اول و دوم، به‌صورت مستطیل شکل است.
  • فیلتر حذف صدا
در سری پرو از فیلتر حذف صدای یا همان نویز کنسلینگ استفاده گردیده. فیلتر حذف صدا با کمک چیپ هوشمند و میکروفون بیرونی عمل خواهد کرد. به این ترتیب صدای محیط توسط میکروفون جذب گردیده و چیپ این صدا را به شکلی حذف می‌نماید که شما به‌هیچ‌وجه آن را نتوانید بشنوید. برای خرید لوازم جانبی اپل لازم به ذکر می باشد که این قابلیت توسط کاربر قابل کنترل خواهد بود. یعنی کاربر می‌تواند انتخاب نماید که صدای محیط حذف گردد، صدای محیط را بشنوند یا به‌صورت کامل این قابلیت را خاموش نماید.
  • چیپ اصلی
در نسل اول ایرپاد از چیپ wi استفاده نمودند. ایرپاد دو مجهز به چیپ H1 است. چیپ H1 دارای سرعت‌ عمل بیشتری می‌باشد. به‌ عنوان نمونه این چیپ باعث خواهد شد نسل دوم تا 1.5 برابر سریع‌تر از نسل اول به موبایل متصل گردد. همچنین در هندزفری آیفون نسل دوم و پرو، امکان تغییر اتصال از یک دستگاه به دستگاه‌های مختلف مثل اپل واچ و تلفن تا دو برابر سریع‌تر امکان‌پذیر خواهد بود. تا اینجا از خرید لوازم جانبی اپل اطمینان خاطر را کسب نموده اید قطعا. در ضمن وجود این چیپ باعث می گردد تا اپل بتواند قابلیت‌های مختلف مثل ساختار لمسی یا سیستم حذف نویز را به هندزفری پرو اضافه نماید.
خرید لوازم جانبی اپل

خرید لوازم جانبی اپل

  • اکولایزر خودکار
اکولایزر خودکار یک قابلیت بسیار مهم و کلیدی می‌باشد که فقط در ایرپاد پرو موجود است. در ایرپاد پرو با کمک یک میکروفون بیرونی، صدای محیط مشخص می‌شود و بر اساس صدای محیط و گام موسیقی، اکولایزر به‌صورت خودکار تنظیم می‌گردد. به این ترتیب لازم نخواهد بود در آهنگ‌ها و شرایط مختلف، اکولایزر گوشی خودتان را تغییر بدهید.
  • باتری
از مسئله‌های مهم دیگر در خصوص خرید لوازم جانبی اپل اینکه باتری ایرپاد نسل اول تا  پنج ساعت موسیقی مدام را پشتیبانی می‌نماید. در نسل دوم، باتری تا حدود 20 درصد بهبود پیدا خواهد کرد. به این ترتیب تا شش ساعت پخش موسیقی و سه ساعت مکالمه این هندزفری بدون شارژ مجدد عمل می‌کرد. ایرپاد پرو دارای امکانات و ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فردی می‌باشد. به همین خاطر زمان استفاده مدام از آن تا 4.5 ساعت کاهش پیدا نموده است.
  • کیس
ایرپاد نسل اول و دوم از نظر ظاهری دارای کیس‌های مشابه به هم می‌باشند. البته در ایرپاد نسل دوم، از یک LED برای نشان دادن میزان شارژ کیس استفاده گردیده است. از دیگر چیزهای مرتبط با خرید لوازم جانبی اپل اینکه در ایرپاد پرو، به جای کیس‌های مربعی کلاسیک، از کیس مستطیل شکل استفاده نموده اند. هر سه کیس با کابل لایتنینگ شارژ شده اند و از این نظر تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت. افرادی هستند که بنا به سلایق و مقدار وسع مالی که دارند اقدام به خرید اکسسوری سامسونگ می‌کنند و باتوجه به این لوازم Samsing مانند اپل منحصر به فرد و حساس هستند نمی‌توان از برندهای متفرقه در آن‌ها استفاده پس اگر از این دسته از افراد هستید شارژر سامسونگ را با هیچ چیز دیگری جایگزین نکنید.

خرید لوازم جانبی اپل اصل

در مجموعه علی پخش قادرید انواع ایرپاد، هندزفری آیفون را با اطمینان از اصالت کالا و قیمت رقابتی به صورت آنلاین تهیه نمایید. قیمت ایرپاد اپل و قیمت هندزفری بی سیم آیفون به صورت به روز در این صفحه درج گردیده. برای خرید هندزفری اپل به صورت آنلاین کافی‌ست لیست هندزفری‌ها و ایرپادهای موجود در این صفحه را مشاهده کرده و بعد از مقایسه‌ی مدل‌ها هدفون، هندزفری یا ایرپاد مدنظر خود را خریداری نمایید. در ضمن اگر سوالی در مورد خرید لوازم جانبی اپل هست، مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. تهیه انواع مبدل برای دیوایس‌های اپل کار مشکلی می‌باشد و خیلی وقت‌ها پس از تهیه آن‌ها از کیفیت بسیار پایین آن‌ها مطلع می‌گردیم که این امر باعث خرابی زود هنگام آن‌ها خواهد شد. مبدل‌ها کاربرد زیادی پیدا کرده اند که برای دیوایس‌های اپل مخصوصا برای اتصال مک بوک به دیگر دستگاه‌های دیجیتالی و همچنین گوشی هایی که از جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی ندارند، قادریم با تهیه کابل تبدیل، این امر را میسر ساخت و به راحتی آن‌ها را به دیوایس یا دستگاه مورد نظر متصل نمود. اگر می‌خواهید خرید لوازم جانبی اپل در این فروشگاه انجام دهید باید بدانید که علی پخش انواع مبدل و کابل‌های تبدیل مخصوص و متناسب با محصولات اپل را برای شما کاربران گرامی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب عرضه نموده تا برای تهیه لوازم جانبی مورد تایید اپل نیازی به جستجو نباشد.

اکسسوری‌های ضروری که در خرید لوازم جانبی اپل باید در اولویت باشند

سیم و کابل آیفون یکی از پرکاربرد ترین لوازم جانبی اپل است که خواهید توانست آن‌ها را درانواع گوناگون در بازار پیدا کنید ولی همه ما می‌خواهیم پس از خرابی کابل اصلی موبایل خود یک کابل با همان کیفیت بخریم ما در فروشگاه علی پخش انواع لوازم جانبی اورجینال را برای خرید لوازم جانبی اپل در اختیار شما خریداران محترم قرار داده ایم تا بتوانید به سادگی و با خیالی آسوده آن‌ها را بخرید. خرید لوازم جانبی اپل راه‌های شناخت کابل اصلی برای خرید کابل شارژ آیفون
  • کابل اصلی آیفون از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می‌باشد و بسیار نرم و قابلیت شکستن را نخواهد داشت
  • به متریال کانکتورها (سری کابل‌ها) توجه داشته باشید که مرغوبیت ویژه خود را داشته باشد
  • کوچکترین رد چین خوردگی در ظاهر آن وجود نداشته باشد
  • در هر دقیقه 1% به میزان شارژ دیوایس اضافه خواهد شد (در صورت استفاده از شارژر اورجینال و اصلی)

خرید اینترنتی لوازم جانبی گوشی اپل با ضمانت اصالت در علی پخش

از نکات ضروری دیگر در خرید لوازم جانبی اپل این است که شارژرهای موجود بازار بازه ی متنوعی پیدا کرده اند خیلی از آن‌ها کپی‌های درجه ۲،۱ و ۳ دارند و بعضی از آن‌ها هم کیفیت با شارژر اورجینال اپل و اصلی می‌باشند. این تنوع زیاد و اختلاف مدل‌ها در بازار و سایت‌های مختلف باعث گردیده تا شارژرهایی با مشخصات ظاهری یکسان ولی با کیفیت‌های بسیار مختلف و اسم‌های مختلف مثل شارژهای کپی درجه ۳، شارژرهای اورجینال، شارژر آیفون اورجینال سر جعبه، شارژ ایفون اپ استوری، شارژر اپل درجه دو و ….  به وجود بیاید. متاسفانه برای خرید لوازم جانبی اپل نظیر شارژرهای آیفون تشخیص شارژرهای ایفون اورجینال و سرجعبه با آداپتور کپی از هم کار آسانی نخواهد بود. و در بازار به جای هم به فروش می‌رسد. فروشگاه علی پخش کار شما را در این زمینه آسان نموده است و شما می‌توانید برای خرید شارژر آیفون اصلی و حتی پخش عمده لوازم جانبی اپل به این وبسایت مراجعه و خرید خود را انجام دهید. ما در فروشگاه علی پخش سعی بر آن خواهیم داشت تا با در اختیار گذاشتن تنوع بالایی از اکسسوری آیفون با بهترین قیمت با گارانتی که در اختیار شما می‌گذاریم به شما کمک کرده تا پس خرید لوازم جانبی اپل به دلیل رضایت بالا مشتری دائمی خودمان شوید.

آیا حتماً باید به سراغ خرید لوازم جانبی اپل برویم؟

برای بهره بردن هر چه بیشتر از تلفن همراهتان، داشتن بسیاری از لوازم جانبی امری ضروری‌ست. اما مسئله‌ی مهم در این میان این است که آیا خرید لوازم جانبی اپل برای گوشی‌های اپل یک ضرورت است؟ گفتنی‌ست که بسیاری از افراد ممکن است وفاداری بسیاری به کمپانی اپل داشته باشند و از محصولات اپل از جمله Mac، iPad، iPhone و … استفاده کنند. اما در عین حال این امکان وجود دارد که این افراد لوازم جانبی تولید شده توسط کمپانی‌های دیگر را ترجیح دهند. اما چرا؟ اپل تجهیزات جانبی مختلفی را تولید می‌کند. از کیبورد گرفته، تا قاب اپل، هدفون و دیگر انواع تجهیزات جانبی، همه و همه با بهترین کیفیت توسط این کمپانی تولید می‌شوند. لذا زمانی که قصد خرید لوازم جانبی اپل را دارید، قطعاً محصولات تولید شده توسط این شرکت می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها باشند. اما گاهی ممکن است به هر دلیلی، اعم هزینه‌ی بالا، سلیقه و … بخواهید لوازم جانبی‌ای (از جمله کابل شارژر، قاب گوشی و …) را با برندهای دیگری خریداری کنید. البته نیاز به گفتن ندارد که محصولاتی هم‌چون Magic Keyboard و یا Airpod محصولاتی هستند که شامل مقوله‌ی بالا نمی‌شوند.

آیا می‌توانیم از لوازم جانبی متفرقه استفاده کنیم؟

در این‌که اپل یکی از شرکت‌های مطرح و بسیار قدرتمند در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی، کامپیوتر و … شکی نیست. اما مسئله‌ی مهم این است که اگر قصد خرید لوازم جانبی اپل دارید، آیا این موضوع از تمام جهات برایتان امکان پذیر است. در بسیاری از مواقع شما هزینه‌های بیشتری را برای بهره‌مندی از محصولی از یک برند خاص پرداخت می‌کنید. لوازم جانبی تولید شده توسط کمپانی اپل در بسیاری از موارد اختلاف قیمت فاحشی با دیگر نمونه‌های موجود در بازار دارند. لذا این سوال پیش می‌آیند که آیا امکان خرید نمونه‌های ارزان‌تر وجود دارد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. شما می‌توانید در برخی موارد خود را تنها محدود به اکسسوری اپل تولید شده توسط این کمپانی نکنید. توصیه‌ی اکید ما به مشتریان همواره خرید و استفاده از محصولات اصل و با کیفیت بوده است. با این حال اگر بودجه‌ای که برای خرید لوازم جانبی اپل در نظر دارید با قیمت‌های بازار تناسب ندارد، ما گزینه‌های بسیار با کیفیت دیگری را برای پیشنهاد به شما خواهیم داشت. حالا بیایید موضوع را کمی دقیق‌تر بررسی کنیم. وقتی کمپانی تولیدکننده یک تلفن همراه لوازم جانبی آن را تولید و عرضه می‌کند، ما به این لوازم جانبی First-Party گفته و در صورتی که یک شرکت ثالث تجهیزاتی جانبی را برای این گوشی‌ها تولید کند، به این تجهیزات Third-Party می‌گوییم. دانستن این جزئیات برای درک مطالبی که در دو تیتر قبل به آن‌ها پرداختیم به شما کمک خواهند کرد. بهتر است برای روشن‌تر شدن موضوع به مزایا و معایب خرید لوازم جانبی اپل در هر یک از این دسته‌ها بپردازیم.

مزایا و معایب خرید لوازم جانبی اپل First-Party

این لوازم جانبی توسط خود شرکت اپل تولید می‌شوند. بدیهی‌ست که یکی از اولین مزیت‌های خرید لوازم جانبی اپل تولید شده توسط همان کمپانی، کیفیت بالای تجهیزات و تناسب و هماهنگی هر چه بیشتر با محصولات این شرکت است. به گونه‌ای که شما دغدغه‌ی چندانی از نظر عملکرد و کیفیت آن نخواهید داشت. اما یکی از معایب محدود شدن به خرید لوازم جانبی First-Party، عدم امکان انتخاب گزینه‌های متنوع و مختلف است. تصور کنید شما به سراغ گزینه‌های موجود در لیست تجهیزات جانبی شرکت اپل می‌روید. در حالی که صدها کمپانی در سراسر دنیا در حال تولید لوازم جانبی متنوع اپل هستند. در واقع شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی اپل از تنوع و خلاقیت به عنوان دو اهرم بسیار مهم در جذب مشتریان خود استفاده می‌کنند.

مزایای خرید لوازم جانبی اپل Third-Party

لوازم جانبی‌ای که توسط کمپانی‌هایی دیگر تولید می‌شوند، نقش بسیار مهمی را در بازار ایفا می‌کنند. پر شدن اختلاف قیمت‌های بسیار بالا، ارائه‌ی محصولات متفاوت و افزایش تنوع و … بخشی از اهمیت وجود این لوازم جانبی در بازار هستند. بی شک اگر بازار و فروشگاه‌های اینترنتی را برای خرید لوازم جانبی اپل بررسی کرده باشید، حتماً متوجه این موضوع شده اید. برای مثال این شرکت‌های ثالث در زمینه‌ی تولید و عرضه قاب گوشی، گلس صفحه نمایش اپل، کارت‌های حافظه و … فعالیت بسیاری چشم‌گیری در بازار دارند. فروش این تجهیزات جانبی صدها برابر شرکت‌های اصلی‌ست. چرا که آن‌ها: محصولات را با تنوع بسیار بالایی عرضه می‌کنند. (برای مثال در خرید کس اپل افراد سلیقه‌های مختلفی از خود نشان می‌دهند که تنها توسط این کمپانی‌ها پاسخ داده می‌شوند.) تنوع قیمت را با توجه به سطح بودجه‌ی مشتریان تعیین می‌کنند. (این کمپانی‌ها محصولات را در چند رده‌ی کیفیتی تولید می‌کنند تا همه‌ی کسانی که قصد خرید لوازم جانبی اپل دارند بتوانند محصول متناسب با بودجه‌ی خود را خریداری کنند.) در دسترس هستند. (این کمپانی‌ها تجهیزات خود را در کشورهای مختلف عرضه کرده و واردکننده لوازم جانبی اپل می‌تواند آن‌ها را وارد و در کشور به فروش برساند.)

معایب خرید لوازم جانبی غیر اصل اپل

اما در کنار مزایایی که در بالا ارائه کردیم، نکاتی نیز وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به عنوان معایب خرید اکسسوری اپل غیر اصل در نظر گرفت. این موارد را در زیر عنوان کرده‌ایم.
  • ناسازگاری: گاهی ممکن است محصولی بخرید که با دستگاه تلفن همراه شما ناسازگاری داشته باشد. بنابراین پیش از خرید لوازم جانبی اپل غیراصل، حتماً از مناسب بودن آن برای گوشی خود اطمینان حاصل کنید.
  • کیفیت: سطح کیفیت پایین عموماً یکی از رایج‌ترین مشکلات تجهیزات جانبی غیر اصل یا همان Third-Party است. (البته این در مورد همه‌ی کمپانی‌ها صدق نمی‌کند.)
  • آسیب به تلفن همراه: جا نخوردن قاب گوشی می‌تواند تنها باعث شود شما آن قاب را دور بیندازید و هزینه‌ی آن را به عنوان ضرر تلقی کنید. اما یک شارژر یا یک پاور بانک بی کیفیت، می‌تواند به گوشی‌تان آسیب رسانده و شما را بیش از آن‌چه تصور می‌کردید متضرر کند.
  • با وجود این موارد چگونه یک اکسسوری غیر اصل اپل را با خاطر آسوده بخریم؟ بخش بعدی مقاله پاسخ کاملی‌ست به این پرسش.

    بررسی نهایی برای خرید لوازم جانبی اپل

    خرید لوازم جانبی اپل غیر اصل می‌تواند یک فرآیند نسبتاً سخت به نظر برسد. اما با دنبال کردن گام‌های زیر می‌توانید نگرانی‌تان را به کم‌ترین حد ممکن برسانید.
    • لوازم جانبی مورد تایید اپل را خریداری کنید.
    • نظرات کاربران را بررسی کنید. (برای این کاری می‌توانید به سراغ سایت‌های فروشگاهی نظیر آمازون یا فروشگاه‌های لوازم جانبی همچون علی پخش بروید و در بخش نظرات، تجربه‌ی کاربران را پس از خرید محصول مورد نظر بررسی کنید.)
    • گارانتی مرجوعی را در اولویت قرار دهید.
    • به توصیه‌های افرادی که در اطرافتان از آن محصول استفاده کرده‌اند عمل کنید.
    • تنها به بررسی قیمت بسنده نکنید.
    • به وبسایت تولیدکننده سر بزنید و نام آن را بررسی کنید. (گاهی محصولات تقلبی با نام‌های شبیه به کمپانی‌های با کیفیت به بازار وارد می‌شوند.)
    در بین موارد بالا بررسی نظرات کاربران برای خرید لوازم جانبی اپل یکی از بهترین موارد است. البته در هنگام بررسی کامنت‌ها به منطقی بودن، درست نوشته شدن، تکراری بودن و … توجه کنید. گاهی برخی از شرکت‌ها افرادی را استخدام می‌کنند تا مطالبی دروغ را در کامنت‌های فروشگاه‌های اینترنتی قرار دهند.

    خرید لوازم جانبی اپل و نکات طلایی

    هر روزه افراد بسیاری برای سفارش و خرید لوازم جانبی اپل و دیگر گوشی‌های همراه با ما تماس می‌گیرند. افراد زیادی نیز در این میان تنها به دنبال راهنمایی‌ها و یافتن پاسخ سوالاتشان هستند. سوالاتی که با دیدن انواع محصولات موجود در بازار ذهنشان را به خود مشغول کرده است. در میان نمونه‌های مختلف لوازم جانبی موجود در بازار، کدام یک را باید بخرم؟ آیا نیاز است برای این موضوع هزینه کنم؟ کیفیت کدام محصولات بهتر است و کدام یک دوام بیشتری دارند؟ برای خرید لوازم جانبی کدام وبسایت قیمت بهتری را عرضه می‌کند؟ برای آن‌که خریدی بهتر داشته باشید توصیه می‌شود بخش‌های بعدی متن را با دقت بیشتری بخوانید. ما سعی کرده‌ایم در ادامه مهم‌ترین نکاتی را که باید در این زمینه به آن‌ها فکر کنید بیان کنیم. برای داشتن یک خرید لوازم جانبی اپل عالی نکات زیر را در نظر داشته باشید. گول نخورید: بله، تعجب نکنید. البته قرار نیست کسی شما را گول بزند و محصولی تقلبی و یا بی کیفیت به شما بدهد. شما گاهی ممکن است با خرید یک محصول بسیار با کیفیت و اغوا کننده نیز گول خورده باشد. ایجاد جنبه‌ای اغراق آمیز در تولید لوازم جانبی موبایل، یکی از شیوه‌های رایج کمپانی‌های تولیدکننده‌ی این محصولات، برای فروش هر چه بیشتر آن‌هاست. اما چطور؟ ما لوازم جانبی موبایل را به دو دسته فعال و غیرفعال تقسیم می‌کنیم. لوازم جانبی غیرفعال شامل مواردی هم‌چون قاب (کیس) گوشی شده و از میان لوازم جانبی فعال نیز می‌توان به هدفون، شارژر و … اشاره کرد. اما علاوه بر این تقسیم‌بندی لوازم جانبی به دو دسته‌ی ضروری و غیرضروری نیز خالی از لطف نیست. پس اگر زمانی احساس کردید که قصد خرید لوازم جانبی اپل تنها برای سرگرمی و داشتن یک اکسسوری زیبا و متفاوت (که تنها گاهی از آن استفاده می‌کنید)، کمی مکث کنید و از پرداخت هزینه‌های اضافی بپرهیزید.
کیفیت را دست کم نگیرید. لوازم جانبی موجود در بازار بر سر جلب توجه شما رقابت سنگینی با یکدیگر دارند. آن‌ها برای پیروز شدن در این رقابت باید رضایت شما را جلب کنند. جلب رضایت یک مشتری پیش از آن‌که خریدی انجام داده باشد، امری غیرممکن به نظر می‌رسد. اما کمی فکر کنید، آیا ممکن نیست شما پیش از آن‌که محصولی بخرید آن را نسبت به محصولی دیگر برتر بدانید؟ چرا. در هنگام خرید لوازم جانبی اپل قطعاً یکی از چیزهایی که به آن توجه می‌کنید، قیمت است. اینجاست که کمپانی‌های تولیدکننده لوازم جانبی، اولین قدم را برای جذب شما برمی‌دارند. تعیین قیمت مناسب. عرضه‌ی یک محصول با قیمت مناسب اولین قدم برای شکار مشتری‌ست. اما آیا به هر قیمتی؟ نکته‌ی منفی موضوع زمانی شروع می‌شود که این تولیدکنندگان برای آن‌که محصول را با قیمت پایین‌تری عرضه کنند، باید آن را با کیفیت کمتری تولید کنند. کیفیت ساخت بالا و مواد اولیه با کیفیت، هزینه‌ی تولید را بالا برده و آن‌ها را هدفشان دور می‌کند. لذا در هنگام خرید apple accessories، فریب قیمت‌های ارزان را نخورید. گارانتی لوازم جانبی اپل پس از خرید گارانتی مرجوعی یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها در هنگام خرید لوازم جانبی اپل به صورت اینترنتی‌ست. در هنگام خرید اینترنتی این امکان وجود ندارد که شما محصولات را از نزدیک دیده و پس از بررسی‌های کافی اقدام به خرید کنید. لذا بسیار مهم است که پس از تحویل محصول درب منزل این امکان را داشته باشید که محصول را مورد بازبینی قرارداده و در صورت وجود هر گونه مشکل آن را مرجوع کنید. متاسفانه بسیاری از فروشندگان اینترنتی لوازم جانبی به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند. بدیهی‌ست که شما پس از چنین اتفاقی هیچ گاه دوباره از آن فروشگاه خرید نخواهید کرد. اما بهتر است جلوی ضرر را از همین حالا گرفته و برای خرید وسایل گوشی آیفون حتماً از طریق فروشگاه‌های معتبر و دارای ضمانت مرجوعی اقدام کنید. خرید اینترنتی واقعاً یک تجربه جذاب و به یادمانی‌ست. اگر شما اصول خرید را به خوبی رعایت کنید و بهترین خرید را انجام دهید. گاهی حتی خرید آنلاین می‌تواند بدل به یک فرصت عالی شود. این روزها فروشگاه‌های زیادی در عرصه‌ی فروش لوازم جانبی فعال هستند. لذا شما برای خرید لوازم جانبی اپل، گزینه های زیادی را پیش روی خود دارید. هر یک از این فروشگاه‌ها شرایط فروش، تحویل و … خاص خود را دارند. اما یکی از اتفاقات جالبی که در فروش‌های آنلاین شاهد آن هستیم، تخفیف‌های جذاب هستند. شما با نگاهی به قیمت‌ها در چند فروشگاه‌ می‌بینید که برخی از آن‌ها لوازم جانبی اپل را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنند. برخی نیز برای کمپین‌های تبلیغاتی خود تخفیف‌هایی را برای خرید کاربران در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید به طور مرتب به فروشگاه مورد نظر خود سر بزنید و در صورت ارائه‌ی تخفیف برای محصولی خاص آن را با قیمت بهتر خریداری کنید. خرید محصولات جانبی کاربر پسند یکی از ویژگی‌های بسیار مهم که در هنگام خرید لوازم جانبی اپل باید به آن توجه کنید، کاربرپسند بودن آن است. یک محصول کاربر پسند (User-friendly) علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بالا و …، ویژگی‌های خاصی دارد که آن را نسبت به دیگر محصولات برتری می‌دهد. برای مثال یک قلم نوری با کیفیت ساخت بسیار بالا، هنوز می‌تواند کاربرپسند نباشد. اگر آن را با محصولی با همان کیفیت و با چند کلید کاربردی بیشتر مقایسه کنیم. کمپانی‌های تولید کننده لوازم جانبی برای آن‌که مشتریان را از این جهت راضی نگه دارند، دائم در حال خلق ایده‌های جدید برای تولید این اکسسوری‌ها هستند. که Apple در این مسئله به نحوی پیشرو بوده است به همین خاطر مشتریان ثابت خاص خود را جذب نموده است و تا به امروز از بزرگترین و با ارزش ترین برند به شما رفته است بطوریکه سهام گذاران زیادی در تلاشند که سهم بالایی از دارایی خود را بر روی این تولیدی قرار دهند. تا الان کمترین کاربری بوده است که در خرید لوازم جانبی اپل دچار شک و تردید شده باشد چراکه همه در انتخاب خود مطمئن هستند. سوالات متداول:  پیش از خرید لوازم جانبی اپل به چه موضوعی باید توجه کرد؟ کیفیت اصلی ترین رکن است که در خرید لوازم جانبی اپل می‌بایست به آن توجه کرد در این بین فروشگاه‌های معتبری نظیر علی پخش وجود دارد که اجناس را همراه با ضمانت اصلی بودن به فروش می‌رساند. آیا استفاده از گوشی در حال شارژ به گوشی و شارژر آسیب می‌رساند؟ یکی از اتفاقات مهم وقتی گوشی در حال شارژ را استفاده می‌کنید، افزایش دمای بیش از حد آن است. این افزایش دما می‌تواند به ندرت توان باتری را کاهش داده و طول عمر آن را تحت تاثیر قرار دهد. هم‌چنین اکیدا توصیه می‌شود از استفاده از گوشی در حال شارژ برای انجام مکالمات خودداری کنید. آیا شارژر فندکی و پاوربانک به گوشی آیفون آسیب می‌زند؟ در هنگام خرید لوازم جانبی اپل، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ی شما باید مراقبت از سلامت گوشی‌تان باشد. برای مثال وصل بودن گوشی به شارژر فندکی در هنگام استارت زدن امکان آسیب به گوشی را بالا برده و افزایش ولتاژ ورودی می‌تواند به گوشی صدمه جدی بزند. آیا می‌توان از شارژر سامسونگ برای شارژ کردن آیفون استفاده کرده؟ گاهی اوقات ممکن است تنها شارژر در دسترس شما، ساخت کمپانی آیفون نباشد. در چنین شرایطی بهتر است سعی کنید کاری کنید که کمترین ریسک را برای گوشی‌تان داشته باشد. برای مثال ابتدا توجه کنید که شارژر مورد نظر آمپر بالاتری نسبت به شارژر اصلی گوشی‌تان نداشته باشد. اگر این آمپر مقداری کمتری باشد مسئله ی جدی‌ای با یک بار استفاده ایجاد نمی‌شود. اما استفاده‌ی مداوم از چنین شارژری می‌تواند باعث خرابی باتری گوشی‌تان شود. همچنین بد نیست که اگر دستگاهتان از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند اقدام به خرید شارژر فست شارژ نمایید. در کل توجه داشته باشید که خرابی هر قطعه در گوشی آیفون‌تان می‌تواند هزینه‌ی بالایی را بر دوش شما بگذارد. به همین دلیل بهتر است در تصمیم‌گیری برای چنین موضوعاتی بسیار دقیق و حتما برای آیفونتان لوازم جانبی اپل را خریداری کنید.