چگونه هندزفری آیفون خودرا تعمیر کنیم؟

 

شاید برای شما پیش آمده باشد که هندزفری آیفونتان دیگر کار نکند(صدایی از خود نداشته باشد) وکنجکاو شوید که دلایل به این حالت در آمدنش را و راه حل برای رفع آن را بدانید و در اینجا باید آموزش تعمیر هندزفری آیفون فرا گیرید.

دراین بخش  دلایل رخ دادن آن را بررسی و راه حل آن گروه IDLLA بررسی انجام داده می گوییم:

 

 1.شروع آموزش آموزش تعمیر هندزفری آیفون

 

این یک مشکل رایج است که تقریبا هر کاربر دیگر آیفون باید حداقل یک بار با آن برخورد کند. ظاهرا، آیفون می تواند تفاوت بین حالت نرمال و هدفون را پس از جدا کردن هدفون به دلیل یک نرم افزار قطعی است که منجر به آیفون گیر کرده در حالت هدفون با استفاده از هدفون های غیر از موارد اصلی که با آی فون همراه بود نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند.

راه حل:

راه حل آموزش تعمیر هندزفری آیفون در اینجا ساده است. نگه داشتن یک جوانه گوش معمولی نیز به عنوان Q-tip شناخته شده است. آن را در جک هدفون قرار دهید و سپس آن را حذف کنید. پردازش 7 تا 8 بار تکرار شود و تا حدی شگفت انگیز است، iPhone بیشتر در حالت هدفون گیر می کند.

 

2. جک هدفون کثیف باشد

 

جک هدفون کثیف موجب مشکلات بسیاری در زمینه صدا شده است. همچنین ممکن است صدا بر روی آی فون خود را غیر فعال کند که بسیار آزار دهنده است. آثار صوتی خرابکاری آیفون می تواند صرفا گرد و غبار باشد و یا در بعضی موارد آن می تواند کمرنگ یا حتی یک قطعه کاغذ کوچک باشد. با این وجود، کلید حل مشکل، آرامش است. اکثر ما فکر می کنیم که آنها به نوعی آیفون خود را خراب کرده اند و به نزدیکترین فروشگاه تعمیرات و فروشگاه اپل هدایت می کنند، در حالی که این مشکل می تواند در عرض چند ثانیه در خانه حل شود..

پیشنهاد ما برای مطالعه:   خرید لوازم جانبی موبایل ارزان و عمده

راه حل :

از یک جاروبرقی با یک شلنگ متصل به آن استفاده کنید و شلنگ را در مقابل جک صوتی iPhone قرار دهید. آن را روشن کنید و بقیه را بگذارید. اگر با این حال، نوع خاکی است که ما با آن برخورد می کنیم، با استفاده از یک دندان انتخاب کنید تا آن را به دقت  از جک صوتی خراشیده کنید.

 

 3. جک هدفون با رطوبت داخلی داشته باشد

 

(بخش مهم آموزش تعمیر هندزفری آیفون)

رطوبت می تواند مشکلات زیادی را با جک صوتی بسته به سطح رطوبت ایجاد کند. از ارائه دادن جک صوتی تقریبا بی فایده است و فقط به علت کارهای صوتی، آسیب ها از یک مورد به دیگری متفاوت است.

راه حل:

با استفاده از خشک کن موی خشک کردن رطوبت داخل جک هدفون با قرار دادن سشوار مو به سمت مقابل آن.

 

4. مبحثی که در رابطه با آموزش تعمیر هندزفری آیفون باید بدانید

 

هدفون متصل شده می تواند نتیجه استفاده از هدفون های غیر از موارد اصلی باشد، در حالی که گاهی اوقات ممکن است به دلیل سوء عملکرد نرم افزار ایجاد شود. این مشکل می تواند منجر به ناتوانی در شنیدن هر چیزی در آی فون و همچنین عدم شنیدن صداهای با استفاده از هدفون ها شود.

راه حل:

هدفون های اصلی خود را که چند بار با آی فون عرضه شده اند، ضمیمه کنید و جدا کنید. این دستگاه به دستگاه کمک می کند تفاوت بین حالت نرمال و هدفون را تحقق یابد و از حالت جک هدفون مبهم خارج می شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:   تشخیص شارژر اصلی از تقلبی سامسونگ

همراه باشید با آموزش تعمیر هندزفری آیفون، فقط اگر در این بین سوالی داشتید حتما در بخش نظرات ذکر نمایید تا بی پاسخ نماند.

خرید هندزفری تایپ سی

5. حجم مشکلات به علت جک هدفون

 

مشکلات مربوط به حجم به ناتوانی در شنیدن هر صدایی از بلندگو های صوتی آیفون اشاره دارند که ما به شما آموزش میدهیم . اینها عمدتا به دلیل ایجاد جیب جیب در داخل جک هدفون هستند. برخی از نشانه های رایج این مشکل عبارتند از عدم توانایی شنیدن صدای کلیک هنگام باز کردن قفل آی فون و عدم توانایی پخش موسیقی از طریق بلندگوهای صوتی و غیره که ما راه حلی برای تعمیر هندزفری آیفون و آموزش تعمیر هندزفری آیفون ارائه داده ایم.

راه حل:

خم شدن یک انتهای یک کیسه کاغذ و استفاده از آن را به خراشیدن کمربند از داخل جک هدفون خود را. از یک چراغ قوه استفاده کنید تا با دقت لنت را روشن کنید و اطمینان حاصل کنید که به هیچ یک از اجزای جک هدفون دیگر در فرایند آسیب نرسانید.

 

6. در هنگام پخش با هدفون در موسیقی پخش می شود

 

این مشکل نسبتا معمولی هنگام استفاده از هدفون های شخص ثالث ایجاد می شود. این به خاطر این واقعیت است که هدفون های شخص ثالث عمدتا قادر به ضبط کردن دقیق مورد نیاز جک هدفون نیستند تا به راحتی وصل شوند. این نتیجه در موسیقی شکسته می شود که به نظر می رسد پس از اینکه سیم های هدست به لرزش ملایم داده می شود بهتر می شوند اما مشکل پس از مدتی دوباره ظاهر می شود که ما در آموزش تعمیر هندزفری آیفون به راه حل آن اشاره می کنیم

راه حل:

راه حل ساده است؛ از هدفون سوم استفاده نکنید اگر شما به نحوی آسیب دیده کسانی که با آی فون خود آمد، خرید جدید از فروشگاه اپل فقط هدفون های اپل را برای استفاده با آی فون خود خریداری کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:   تمیز کردن ایرپاد

 

7. سیری وقفه ای اشتباه در حالی که هدفون وصل شده است

 

این نیز یک مشکل است که با توجه به استفاده از هدفون های شخص ثالث با جاذبه در هدفون جک ایجاد می شود. هر جنبشی در چنین مواردی موجب می شود سیری و هر آنچه که از هدفون پخش می کنید، قطع شود.

راه حل:

همانطور که قبلا توضیح داده شد، اپل تمایل دارد با هدفونهای تولید شده فابریک اپل کار کند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که شما هدفون اصلی واقعی اپل را خریداری می کنید، در صورتی که به دستگاه های خود آسیب برسانید یا جایگزین آنها شوید.

 

8. صدا فقط از یک انتهای هدفون پخش می شود

 

در اخرین آموزش تعمیر هندزفری آیفون متوجه میشوید که فقط از یک هدفون صدا در می آید

این می تواند دو چیز باشد؛ یا هدفون هایی که استفاده می کنید آسیب دیده یا مقدار قابل توجهی از خاک در داخل جک هدفون شما وجود دارد. بعدها باعث می شود که هدفون دارای جرقه ای در داخل جک باشد و در نتیجه یک صدا از یک طرف هدفون پخش می شود.

راه حل:

جک هدفون را برای نوع خاکی بررسی کنید که مشکلی با استفاده از یک چراغ قوه دارد. سپس بسته به نوع خاک، به عنوان مثال گرد و غبار، کت و شلوار، از مراحل مربوطه ذکر شده در بالا به منظور خلاص شدن از آن استفاده کنید.

خرید هندزفری سامسونگ و آیفون در کیفیت اصلی همراه با گارانتی 

همانطور که مطالعه نموده اید آموزش تعمیر هندزفری آیفون را تا حدودی به شما آموختیم ولی اگر بازهم مشکلی بود با ما در میان بگذارید.

آیا از طریق آموزش تعمیر هندزفری آیفون می‌توان اقدام به تعمیر آن پرداخت؟

در اینجا تمام نکات در رابطه با آموزش تعمیر هندزفری آیفون ذکر شده است که با این اوصاف اگر هندزفری شما دچار خرابی شده باشد تنها با طی چند مرحله قادر به تعمیر آن شوید.

1.2/5 - (6 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)