اگر به فکر خرید هندزفری اپل اصل هستید، بدانید که انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای کرده‌اید. آنها در دو نمونه بی سیم و با سیم عرضه می‌شوند که بدون دردسر و جادویی هستند. ایرپاد‌ها نیز با داشتن زمان گوش دادن زیاد، دسترسی Siri با صدای فعال و کیف شارژ بی‌ سیم در دسترس، یک تجربه از هدفون بی‌سیم باورنکردنی را ارائه می‌کنند. به سادگی آنها را بیرون بیاورید و برای استفاده با همه دستگاه‌های شما آماده هستند. آنها را در گوش خود قرار دهید و بلافاصله به هم متصل می‌شوند و شما را در صدایی غنی و باکیفیت غوطه‌ور می‌کنند درست مثل جادو.

نحوه خرید هندزفری اپل اصل و تشخیص هندزفری اصلی اپل

اگر قصد خرید هندزفری اپل اصل دست دوم را دارید، چه EarPods یا AirPods باشد، باید مطمئن شوید که معامله‌ای واقعی دریافت می‌کنید. تشخیص هدفون‌های تقلبی معمولاً سخت است، اما چند نشانه وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. از نکات موجود در این راهنما برای بررسی اصل بودن یا نبودن هدفون اپل استفاده کنید تا خرید هندزفری آیفون را به شکل درست انجام داده باشید. از آیفون خود استفاده کنید، کیفیت صدا را ارزیابی کنید، سپس شماره سریال را مورد بررسی قرار دهید. خرید هندزفری اپل اصل هدفون‌های تقلبی اپل به قدری به محصولات واقعی نزدیک هستند که حتی کاربران باتجربه نیز ممکن است در تشخیص تفاوت‌ها و تشخیص هندزفری اصلی اپل اشتباه کنند و در خرید هندزفری اپل اصل با مشکل مواجه شوند. در اینجا عنوانی را آورده‌ایم که باید به دنبال آن باشید: غلط املایی: غلط‌های املایی، بسیار متداول هستند و این در واقع چیز خوبی برای خریداران بالقوه است. فونت و چاپ روی جعبه را بررسی کرده و حتی لمس کنید و بررسی کنید که آیا شبیه اپل به نظر می‌رسد یا خیر. اکثر هدفون‌های تقلبی اپل برخلاف مدل‌های اورجینال تنها دارای دو سوراخ با بلندگوی اصلی تک بدنه هستند. علاوه بر این، الگوی شبکه باید خاکستری روشن با سوراخ‌های قابل تشخیص در جوانه‌ها باشد. اگر هدفون تقلبی بوده و اورجینال نباشد، هیچ برچسب اپلی در جعبه آن وجود ندارد. علاوه بر این، اگر بتوانید قاب را کمی به عقب خم کنید، آنگاه متوجه می‌شوید که این محصول اصلی نیست پس این نکته را قبل از خرید هندزفری اپل اصل به یاد داشته باشید. کیس‌های اپل با لولاهای سفت و سختی عرضه می‌شوند که هیچ اثری ندارند. اگر ترازوی آشپزخانه دارید، ایرپاد‌های خود را وزن کنید. وزن هر AirPod 4 گرم (0.14 اونس) است، در حالی که وزن کیس شارژ 38 گرم یا 1.34 اونس است. ایرپادهای اپل شما حداقل 12 گرم (0.42 اونس) وزن دارند. به checkcoverage.apple.com بروید، شماره سریال محصول خود را وارد کنید و بررسی کنید که آیا اپل، آن را در پایگاه داده خود پیدا کرده است یا خیر بعد از آن به قیمت هندزفری آیفون فوکوس کنید.

کارهایی که باید قبل از خرید هندزفری اپل اصل انجام دهید

گاهی اوقات، ایرپاد یا ایرپاد تقلبی آنقدر خوب ساخته می‌شوند که می‌توانید قسم بخورید که یک جفت هدفون اصلی Original در دست دارید و یقین دارید که در خرید هندزفری اپل اصل به درستی پیش رفته اید. اما خبر خوب این است که آیفون شما همیشه تفاوت را می‌داند. دستگاه iOS شما به محض اینکه یک جفت AirPods معتبر در نزدیکی خود تشخیص دهد، به طور خودکار دنباله راه‌اندازی را فعال می‌کند. قفل آیفون خود را باز کنید و قاب AirPods را باز کنید (مطمئن شوید که AirPods شما شارژ شده است). چند ثانیه صبر کنید و بررسی کنید که آیا آیفون شما به طور خودکار AirPods را شناسایی می‌کند یا خیر. اگر لازم شد که به تنظیمات بلوتوث آیفون خود بروید و هدفون جدید خود را، خودتان اضافه کنید، این نشان می‌دهد که از هدفون‌های تقلبی استفاده می‌کنید. کپی کردن طرح محصول اپل ممکن است آسان باشد، اما بازتولید همان کیفیت صوتی غیرممکن است. قبل از خرید هندزفری اپل اصل آن را تست کنید و بررسی کنید که آیا همان کیفیت صوتی را ارائه می‌دهند که هدفون‌های اپل به آن معروف هستند یا خیر و در کل کیفیت صدا را ارزیابی کنید. هدفون‌های اصلی دارای یک شماره سریال روی کابل، درست بین جوانه‌ها و کنترل‌کننده صدا هستند. به کابل دقت کنید و بررسی کنید که آیا شماره سریال را می‌بینید یا خیر. در صورت لزوم از ذره‌‌بین جهت دید بهتر و دقيق‌تر، استفاده کنید. علاوه بر این، یک کابل اصلی باید ضخیم باشد و شکننده به نظر نرسد. شما نمی‌توانید به راحتی آن را خم کنید و به راحتی روی آن خراش نمی‌افتد. شناسایی ایرپادهای جعلی اپل یا ایرپادها همیشه کار آسانی نیست. اگر می‌خواهید از واقعی بودن ایرفون اپل خود مطمئن شوید و پس از خرید هندزفری اپل اصل آسودگی خاطر کامل داشته باشید، آن‌ها را از اپل یا نمایندگی رسمی اپل خریداری کنید. محصولات اپل گران هستند و برای گران قیمت بودنشان دلیل خوبی دارند. مطمئن شوید که در حال خرید محصولات اصلی هستید تا از یک تجربه واقعی اپل لذت ببرید. به هر حال، شما زمان خود را صرف کرده‌اید تا آن پول را به دست آورید و لیاقت چیزی جز بهترین محصولات را ندارید. ایرپادهای اپل برخی از محبوب‌ترین  هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار هستند و از دسامبر 2020، زمانی که AirPods Max وارد بازار شد، محبوب‌ترین هدفون‌ها روی گوشی نیز بوده است. چه در حال گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس‌های صوتی یا مدیریت یک جلسه زوم باشید، می‌توانید برای انجام یک کار خوب به AirPods اعتماد کنید. به این ترتیب، تقریباً غیرممکن است که سوار اتوبوس شوید یا به باشگاه بروید بدون اینکه یک جفت ایرپاد اپل را از کیف خود بیرون بیاورید] به همین دلیل برخی افراد تهیه ایرپاد را به خرید هندزفری اپل اصل ترجیح می‌دهند. علاوه بر ایرپادهای کلاسیک (2019)، اپل جوانه‌های کاهش‌دهنده نویز گران‌تر به نام AirPods Pro، AirPods Max روی گوش و اخیراً AirPods 3 را معرفی کرده است و نوعی حد وسط، بین نسخه Pro و معمولی است. خرید هندزفری اپل اصل

خرید هندزفری اپل اصل سیم دار یا بی سیم؟

ایرپادهای غول کوپرتینویی از آنجایی که یک محصول ممتاز هستند، ارزان نیستند. اما با وجود فروشگاه‌های زیادی که برای پول نقد شما رقابت می‌کنند، می‌توانید در صورت خرید از اطراف، تخفیف‌های مناسبی کسب کنید. چند دلیل خوب وجود دارد که چرا ایرپادهای اپل بسیار محبوب هستند: سبک وزن، استفاده آسان، قابل اعتماد و ارائه صدای مناسب به ازای هر پوند هستند. به علاوه، اگرچه هنگام استفاده از محصول اپل بهترین عملکرد را دارند، اما می‌توانند با هر دستگاه بلوتوثی، از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا تلفن‌های هوشمند، جفت شوند، و همین سبب شده خرید این اکسسوری نسبت به خرید هندزفری اپل اصل بیشتر باشد. ایرپادهای اصلی اپل در سال 2016 با قیمت ایده آلی وارد بازار شدند. آنها از نظر ویژگی بزرگ بودند اما در بخش صدا تا حدودی فاقد آن بودند. ممکن است این جفت عجیب را برای فروش از طریق خرده‌فروشان شخص ثالث پیدا کنید، اما اپل مدت‌هاست که آنها را با نسل دوم ایرپادهای جذاب‌تر (2019) جایگزین کرده است و اخیراً ایرپاد 3 با ویژگی‌های کامل‌تر را ارائه داده است. ورود ایرپادهای نسل دوم (2019) باعث شد که اپل با صدای بهبودیافته، عمر باتری بهتر و معرفی کیس شارژ بی‌سیم بسیار خوب پیشروی کند. قیمت ایرپاد 3 کمی بالاتر از قیمت راه‌اندازی نسخه‌های قبلتر خود بود، که در خط تولید با قیمت رسمی باقی می‌مانند اما حباب قیمت در این بین وجود داشت ولی این موضوع در خرید هندزفری اپل اصل صدق نمی‌کند. انواع ایرپاد و محصولات الکترونیکی را می‌توانید در فروشگاه علی پخش، با بهترین کیفیت و با خیال راحت خریداری کنید. فروشگاه علی پخش، از بهترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی بوده و می‌توانید انواع محصولات مورد علاقه خود را با کیفیت بالا، تنوع بالا و بهترین قیمت از سایت تهیه کنید و خرید هندزفری اپل اصل در اینجا انجام دهید. این را نیز بگوییم اگر دستگاهتان از پورت USB-C برخوردار است و می خواهید نمونه سیم دار خریداری کنید شاید هندزفری تایپ سی سامسونگ برایتان بهترین گزینه باشد. وقتی اپل محصول Airpods Pro خود را به بازار عرضه کرد، مهم‌ترین نقطه‌ی قوت آن حذف نویز اعلام شد. این ویژگی در کنار کیفیت بالای صدا باعث شد این محصول سر و صدای زیادی را در شبکه‌های به پا کرد. دلیل اصلی خرید هندزفری اپل اصل برای بسیاری افراد، بهره مندی از همین صدای با کیفیت و شفاف بوده و هست. هندزفری‌ای که علاوه بر این ویژگی، صداهای اضافی اطرافتان را تا حد زیادی کاهش داده و شما را در موسیقی غرق می کند.

خرید هندزفری اپل اصل با قابلیت حذف نویز فعال

مهم نیست که در رستوران یا یک کافی شاپ شلوغ یا هر جای دیگری باشید. شاید برایتان جالب باشد که این اتفاق چگونه ممکن است؟ اما بیایید ببینیم چه چیزی سبب وجود چنین ویژگی جذابی در این هندزفری ها شده است. فناوری ANC به کار رفته در ساخت این هدفون‌ها، باعث می‌شود شما صداهای اطرافتان را در هنگام استفاده از آن‌ها نشنوید که همین سبب از عواملی است که پس از خرید هندزفری اپل اصل موجب رضایت شما میشود. آیا تنها شکل ظاهری و ارگونومی این هندزفری به آن این قدرت را می‌دهد؟ خیر. فناوری ANC اینجاست تا مشکل را به طور جدی حل کند. چطور؟ جالب است بدانید که بر روی این هدفون میکروفون‌هایی طعبیه شده است تا صداهایی که از خارج می آید را دریافت کند. اما نه برای آن که آنها را به گوش شما برساند. با دریافت این صداها، هندزفری ارتعاشی را در جهات خنثی کردن این صداها ایجاد کرده و شما در آن سوی هدفون دیگر چنین صداهایی را نخواهد شنید. از این روست که می‌توان گفت خرید هندزفری اپل اصل یک انتخاب شایسته برای افرادی‌ست که به دنبال شنیدن صدای موسیقی بدون هیچ مزاحمتی هستند. این قابلیت نه تنها صداها و نویزها بلند، بلکه کوچک‌ترین صداها را نیز تشخیص داده و حذف می‌کند. صداهایی مثل صدای فن، صدای کولر و … .

کیفیت ساخت مهم ترین انگیزه برای خرید هندزفری اپل اصل

علاوه بر فناوری ANC ساختار این هندزفری ها نیز بسیار بهینه و استاندارد است. شکل این هندزفری‌ها به گونه‌ای‌ست که به خوبی در فضای گوش جای گرفته و در جای خود محکم می شوند. ایجاد این فضای بسته به کمک قطعه پلاستیکی روی هندزفری، خود عامل دیگری برای جلوگیری از ورود صداهای اضافی است. افرادی که اقدام خرید هندزفری اپل اصل نمودند متوجه سبک بودن آن شده‌اند که کمتر در معرض افتادنش قرار گرفتن. آن هم در حالی‌ست که قرارگیری این هندزفری‌ها در گوش نیاز به فشار به جداره‌های گوش ندارد. در این شرایط شما بدون تحمل هیچ گونه مزاحمتی از سوی هندزفری، می‌توانید با آسودگی از آن استفاده کنید. هندزفری اپل مقاوم در برابر آب: این دستگاه بر اساس استاندارد IP4 تولید می‌شود. حتما پیش از این با این فناوری آشنا شده‌اید و نام آن را در بین ویژگی‌های بسیاری از تلفن‌های همراه خوانده‌اید. اپل برای تمام محصولات خود ارزش بالایی قائل است و سعی کرده است تا به‌روزترین فناوری‌ها را در تولید آن‌ها به کار بگیرد. با خرید هندزفری اپل اصل، خیالتان از بابت مقاومت آن در برابر پاشش آب راحت خواهد بود. چرا که فناوری IP4 در کنار ساختار استاندارد این هندزفری جلوی آسیب‌هایی که ممکن است بر اثر رطوبت به آن وارد شوند را می‌گیرد. شروع ناگهانی باران، عرق کردن در هنگام ورزش و دویدن و … عواملی هستند که ممکن است باعث خرابی هندزفری‌های معمولی و غیراصل شوند. با این حال سعی کنید در چنین شرایطی از هندزفری خود استفاده نکرده و به این ترتیب به افزایش طول عمر آن کمک کنید.

ویژگی‌های دوست داشتنی که شما را به خرید هندزفری اپل اصل ترغیب می‌سازد

همه‌ی ما با توجه به نیازها و سلیقه خود محصولات را در دسته‌های با کیفیت، کم کیفیت یا بی کیفیت قرار می‌دهیم. گاهی ممکن است یک اکسسوری موبایل برای ما جذاب باشد، در حالی که فردی دیگر رضایت کاملی از آن ندارد. با این حال در تمام این تجهیزات جانبی، نکات مثبتی وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را انکار کرد. در اینجا چند مورد از ویژگی‌های مهم را که باعث شده بسیاری افراد خرید هندزفری اپل اصل را در اولویت قرار دهند بررسی می‌کنیم. در واقع آن‌چه در سطرهای بعد می خوانید گزیده‌ای‌ست از نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و نکاتی که آن‌ها به آن اشاره کرده اند. راه اندازی آسان و سریع: یکی از نقاط قوت بسیار مهم این هندزفری‌ها، امکان راه اندازی و استفاده‌ی بسیار آسان و سریع از آن است. برای این کار کافی‌ست چند کار کوچک انجام داده و با استفاده از کلید روی جعبه‌ی شارژر آن اتصال را برقرار کنید. اگر دوست دارید با نحوه اتصال ایرپاد با گوشی آیفون خود آشنا شوید بخش پایانی این مقاله را مطالعه کنیم. در پایان این مطلب نکات بسیار مهم و آموزشی در استفاده از هندزفری اپل اصل را مرور کرده‌ایم. امکان استفاده از یک گوشی: نکته‌ی جالب در خصوص ایرپاد اپل این است که شما با خرید هندزفری اپل اصل، به گونه‌ای در حال خرید یک جفت هندزفری بلوتوث با کیفیت هستید. چطور؟ شما این امکان را دارید که تنها از یکی از گوشی‌ها در طول روز استفاده کنید. انتخاب با شماست که گوش چپ یا گوش راست را انتخاب کنید. به هر حال شما در طول روز و برای کارهای روزمره، تماس تلفنی، تماشای ویدئو و … در اغلب اوقات می‌توانید به همان یک گوشی بسنده کنید. خوشبختانه بر روی هر دو گوشی میکروفن تعبیه شده است و شما محدود به استفاده از یکی از آن‌ها نخواهید بود. کنترل آسان: پس از خرید هندزفری اپل اصل حتما اولین یادگیری نحوه‌ی کار با آن است. اینجاست که شما دوباره شگفت زده خواهید شد. چرا که روش کار و کنترل این ایرپادها بسیار ساده بوده شما با چند حرکت می‌توانید دستورات مختلف را به آن بدهید. شما می‌توانید با اختصاصی کردن این کلیدهای کنترل، آن را به حالت دلخواه خود در آورید. برای مثال شما به سادگی و با دو ضربه می‌توانید به آن دستور پاسخ دادن به تماس را بدهید. یا با نگه داشتن کلید ولوم صدا را کم یا زیاد کنید.

کیفیت صدا همه را برای خرید هندزفری اصل اپل متقاعد می کند

دلیل عمده‌ای که بسیاری از خریداران برای رضایت خود از خرید هندزفری اپل اصل عنوان می‌کنند، کیفیت صدای بالای آن است. البته بدیهی‌ست که این ایرپادها بالاترین کیفیت صدا را ارائه نمی‌دهند. چرا که دلیل اصلی تولید آن‌ها، تنها گوش دادن به موسیقی نیست و به صورت تخصصی برای این زمینه طراحی و تولید نشده‌اند. با این حال می‌توان کیفیت صدای آن‌ها را از 90 درصد هندزفری‌های موجود در بازار بیشتر دانست. طول عمر باتری بسیار مهم است: هندزفری‌های بیسیم برای آن‌که بتوانند در تمام طول روز آماده به کار باشند، نیاز به حفظ باتری در طول این مدت دارند. البته این توقعی نیست که بتوان با یک بار شارژ کردن از آن‌ها داشت بنابراین همانطور که می‌دانید در هنگام خرید هندزفری اپل اصل یکی از نکات بسیار مهم، توجه به طول عمر باتری آن است.. یعنی شما نمی‌توانید با یک بار شارژ کردن هندزفری خود توقع داشته باشید که چیزی در حدود 12 ساعت به صورت پیوسته برایتان کار کند. با این حال می‌توان گفت هندزفری‌های اپل از نظر حفظ باتری و دوام، قدرت بالایی دارند. اگر بخواهید از هندزفری برای تماس استفاده کنید و تنها یکی از آن‌ها را بر روی گوش نگه دارید، با تعویض آن‌ها در طول روز می‌توانید این مدت را افزایش دهید. بسیاری از هندزفری‌های بیسیم از فناوری فست شارژ پشتیبانی می‌کنند. به شکلی که شما تنها با ده دقیقه شارژ کردن می‌توانید چیزی در حدود یک ساعت از آن‌ها استفاده کنید. این زمان در برخی از نمونه‌های با کیفیت به چند ساعت نیز می‌رسد. به این ترتیب با خرید هندزفری اپل اصل دیگر نگران تمام شدن باتری هندزفری خود نخواهید بود.

کیفیت بالای میکروفن از دلایل مهم برای خرید هندزفری اپل اصل

کار هندزفری دیگر تنها پخش کردن صدا نیست. بلکه دریافت و انتقال صدا نیز وظیفه‌ای‌ست که بر عهده‌ی این لوازم جانبی است. بسیار مهم است که در هنگام تماس‌های تلفنی، صدای شما نیز به خوبی به مخاطبتان برسد. به ویژه اگر در طول روز در حال برگزاری سمینار، تماس‌های طولانی مدت کاری و … هستید، بسیار اهمیت دارد که هندزفری‌ای انتخاب کنید که کیفیت میکروفن آن قابل توجه باشد. آن‌چه هندزفری اپل اصل را از بسیاری از هندزفری‌های موجود در بازار متمایز می‌کند، کیفیت بالای میکرفون انتقال صدای آن است. نکاتی برای استفاده بهتر است هندزفری آیفون: پس از خرید هندزفری اپل اصل، بهتر است با کاربرد آن و نکات مهم در به کار بستن آن به خوبی آشنا شوید. در ادامه‌ قصد داریم برخی از مهم‌ترین نکات در این مورد را با شما در میان بگذاریم. با مطالعه‌ی دقیق و به خاطر سپردن آن‌چه در ادامه گفته می‌شود، می‌توانید بهینه‌ترین استفاده را از ایرپاد خود داشته باشید. چنان‌چه با مطالعه مطالب زیر هنوز سوالی در این زمینه داشتید، می‌توانید آن را در بخش نظرات عنوان کنید.

آموزش اتصال هدفون بعد از خرید هندزفری اپل اصل

برای همگام سازی و وصل کردن هندزفری با آیفون خود مراحل زیر را طی کنید.
  • پس از خرید هندزفری اپل اصل برای شروع جعبه ایرپاد را باز کرده و آن را در فاصله‌ی کمی از گوشی خود قرار دهید.
  • در این زمان یک پنجره بر روی صفحه نمایش گوشی باز شده و کلید Connect نمایش داده خواهد شد.
  • گزینه کانکت را انتخاب کرده و پس از مطالعه مطالبی که نمایش داده می‌شوند گزینه‌ی Done را انتخاب کنید.
  • اگر دستگاه‌های اپل مختلفی دارید، می‌توانید به راحتی با استفاده از تظمیات iCloud روی دیگر دستگاه‌ها، ایرپاد را به طور خودکار به دیگر دستگاه‌ها متصل کنید.
اتصال هندزفری به آیفون تنها چند ثانیه طول می‌کشد و این یکی از دلایل محبوبیت و افزایش خرید هندزفری اپل اصل در بازار است.

چگونه پس از خرید هندزفری اپل اصل آن را به دستگاه های دیگر وصل کنیم؟

تعجب نکنید، این امکان وجود دارد که از ایرپاد خود در دستگاه‌های اندرویدی یا حتی ویندوز نیز استفاده کنید. برای این کار به سراغ کلید کوچک پشت کیس شارژ هندزفری می‌رویم.
  • کلید پشت کیس را فشرده و نگه دارید تا چراغ کیس شروع به چشمک زدن کند.
  • در گوشی اندروید خود بلوتوث را روشن کنید.
  • در تنظیمات بلوتوث گزینه‌ی جست‌وجو را انتخاب کرده و اجازه دهید دستگاه ایرپاد را شناسایی کند.
  • با انتخاب ایرپاد خود می‌توانید به راحتی مراحل اتصال را طی کنید.
اگر قصد خرید هندزفری اپل اصل برای دستگاه‌های غیر از اپل را دارید بهتر است به چند نکته توجه کنید. پیش از هر چیز بدانید که این تجهیزات جانبی برای گوشی‌های آیفون طراحی شده‌اند. لذا بیشترین کاربرد و عملکرد را در هنگام استفاده از آیفون را خواهند داشت. برای مثال شما در گوشی‌های آیفون می‌توانید میزان شارژ باقی مانده هندزفری را مشاهده کنید. در حالی که در گوشی اندروید چنین امکانی وجود ندارد. هم‌چنین گوشی اندرویتتان از انواع ژست‌های حرکتی (همان ترفندهای میانبر برای اعمال دستورات مختلف) پشتیبانی نمی‌کند. بررسی تنظیمات هندزفری اصل اپل: آگاهی از انواع تنظیمات و نکات مهم، به شما کمک می‌کند پس از خرید هندزفری اپل اصل، بهترین بهره را از آن ببرید. برای اینکه وارد تنظیمات شوید، ابتدا باید درب کیس هندزفری را باز کرده و پس از آن تنظیمات گوشی خود را باز کنید. با انتخاب گزینه‌ی بلوتوث و وارد شدن به لیست دستگاه‌های شناسایی شده، هندزفری خود را انتخاب کنید. توجه کنید که پس از خرید هندزفری اپل اصل می‌توانید نام آن را در همین صفحه تغییر دهید. برای این کار بر روی نام ایرپاد خود کلیک کنید و نام جدید را وارد کنید و سپس با انتخاب DONE آن را تایید کنید. اما ببینیم چه تغییراتی می‌توانید در عملکرد هندزفری خود ایجاد کنید.

تنظیمات نویز کنترل Noise Control را پیش از خرید هندزفری اپل فرا گیرید.

همان‌طور که پیشتر گفتیم یکی از دلایل اصلی خرید هندزفری اپل اصل برای بسیاری از کاربران، قدرت آن در حذف نویزهاست. هندزفری‌های جدید اپل به شما امکان می‌دهند تا آن‌ها در سه حالت کنترل نویز مورد استفاده قرار دهید.
  • نویز گیر فعال (Active Noise Cancellation)
  • حالت شفاف (Transparency Mode)
  • نویزگیر غیرفعال (Off)
گزینه‌ی اول و آخر که توضیح خاصی نمی‌خواهند. گزینه‌ی دوم یعنی Transparency Mode باعث می‌شود نویزگیر تمام صداهای اطراف را حذف نکند. در چنین حالتی شما در هنگام شنیدن موزیک، ویدئو و … صداهای محیط اطراف را نیز می‌شنوید. توصیه می‌شود اگر در خیابان در حال عبور و مرور هستید یا در محیط‌هایی که احتمال خطر وجود دارد از این گزینه استفاده کنید. تنظیمات سیری (Siri): علاوه بر ژست‌های کنترل، شما می‌توانید از دستورات کلامی خود برای کنترل صدا، عوض کردن موسیقی و … استفاده کنید. در این صورت میکروفن هندزفری برای دریافت دستورات شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنظیمات Ear Detection: مزایای خرید هندزفری اپل اصل تمامی ندارد. یکی از ویژگی‌های جذاب این هندزفری، قطع شدن موسیقی در زمانی‌ست که هندزفری‌ها را از گوش خود بیرون می‌آورید. البته شما می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید. تنظیم میکروفن هندزفری: بر روی هر دو گوشی هندزفری شما، میکروفن نصب شده است تا ابتدا عملکرد بهینه‌ای در نویزگیری داشته باشد و دوم اینکه شما بتوانید از هر یک از گوشی‌ها به طور جداگانه استفاده کنید. شما می‌توانید میکروفن‌ها را به طور جداگانه برای کارهای مختلف تنظیم کنید. برای مثال می‌توانید میکروفن چپ را برای دریافت اطلاعات توسط سیری و میکروفن راست را برای مکالمات تلفنی انتخاب کنید، یا برعکس و این‌ها اطلاعاتی هستند که شما را از خرید هندزفری اپل اصل آگاه می‌سازند. خرید هندزفری اپل اصل

قبل از خرید هندزفری اپل اصل به Airpods نیز نگاهی بیندازید

AirPods Max بزرگترین و گران‌ترین هدفون‌های اپل هستند که در دسامبر 2020 راه‌اندازی شدند. اما اگر بتوانید آنها را خریداری کنید، آیا ارزشی درحد خرید هندزفری اپل کانکتور لایتنینگ دارند یا جک 3.5 میلی متری دارند؟ در اکتبر 2019، اپل از زیباترین و گران‌ترین هندزفری بی سیم خود، Apple AirPods Pro  با قابلیت حذف نویز، رونمایی کرد. برخلاف AirPods (2019) و AirPods 3، AirPods Pro دارای انتخابی از گوشه‌های سیلیکونی است که به شما کمک می‌کند مهرو موم محکمی داشته باشید. پس از عرضه AirPods 3 در 26 اکتبر 2021، اکنون زمان خوبی است که به دنبال معاملات باشید. AirPods 3 اپل از فناوری جدید باتری برای بهبود پخش 4.5 ساعته AirPods Pro به اضافه 19 ساعت دیگر از قاب شارژ بهره می‌برد. آنها 30 ساعت پخش را ارائه می‌دهند (شش ساعت از گوشی‌ها، 24 ساعت از جعبه) البته، و از نویز کنسل کننده حرفه ای برخوردار است و همین از دیگر دلایل کاهش خرید هندزفری اپل اصل در بازار بوده است زیرا اشخاص زیادی دیگر ایرپادها را انتخاب کرده‌اند. ایرپاد 3 صدای فضایی و اکولایزر تطبیقی را دریافت می‌کند که با AirPods Pro معرفی شد و بدین معنی است که هدفون صدایی را که در زمان واقعی بر اساس نحوه قرار گرفتن آن در گوش شما تنظیم می‌شود، تولید می‌کند. ویژگی‌های دیگر عبارتند از اشتراک‌گذاری صدا (که امکان پخش همزمان صدای دستگاه اپل را از طریق دو مجموعه AirPods فراهم می‌کند) و مکث خودکار، به این معنی که گوشی‌ها می‌توانند تشخیص دهند که آیا در گوش شما هستند یا خیر. اگر تعجب می‌کنید که آیا ایرپادهای جدیدتر (نسل سوم) پردازنده سریع‌تری دارند، اینطور نیست. جدا از بحث خرید هندزفری اپل اصل Original آنها دقیقاً از تراشه Apple H1 مشابه AirPods Pro استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌هایی که جدیدترین AirPods فاقد آن هستند، Conversation Boost است که از میکروفون‌های تشکیل‌دهنده پرتو در AirPods Pro استفاده می‌کند تا صدای فردی را که در مقابل شما صحبت می‌کند، افزایش دهد. در مجموع، AirPods 3 فناوری مشابه AirPods Pro را ارائه می‌دهد. تصمیم شما احتمالاً به این بستگی دارد که آیا میکروفونی با قابلیت حذف‌کننده نویز را می‌خواهید یا نه.

جدا از بحث خرید هندزفری اپل اصل بد نیست بدانید

به دنبال یک جفت هدفون بی‌ سیم واقعی بدون دردسر و مقرون‌به‌صرفه هستید تا از خرید هندزفری اپل اصل با سیم منصرف شوید؟ نسل دوم AirPods (2019) همچنان می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد، زیرا دارای کیفیت صدای بسیار مناسب، سیری فعال‌شده با صدا و قابلیت استفاده بی‌نظیر از بلوتوث، تضمین یک بررسی چهار ستاره و توصیه‌ای محکم برای همه پس از ترکیبی از راحتی و عملکرد خوب. در واقع، ایرپادهای 2019 ممکن است هنوز از بهترین جفت‌های هدفون بی‌سیم برای کاربران اختصاصی آیفون باشند. آنها در دو گزینه موجود هستند: AirPods با جعبه شارژ استاندارد و AirPods با جعبه شارژ بی‌سیم. مورد دوم به این معنی است که می‌توانید AirPods خود را در کیس قرار دهید و آن را روی یک پد شارژ بی‌سیم دارای گواهی Qi (که جداگانه فروخته می‌شود) قرار دهید تا باتری شارژ شود. توجه داشته باشید که این قسمت از مطلب برای کسانی است که از خرید هندزفری اپل اصل منصرف شده اند پس با ما همراه باشید. یک نشانگر LED در جلوی کیس به شما امکان می‌دهد از شارژ شدن AirPods خود مطلع شوید. اگر از پد شارژ دور هستید، همچنان می‌توانید از کابل لایتنینگ برای شارژ کیس به روش معمول استفاده کنید. کدام مدل را باید بخرید؟ این واقعا به بودجه و نیاز شما بستگی دارد. قاب شارژ بی‌سیم مطمئناً زندگی را آسان‌تر می‌کند، اما برای استفاده از این ویژگی به یک پد شارژ بی‌سیم Qi (حدود 30 پوند) نیاز دارید. جالب است بدانید Apple یک سری از شارژرهای بی سیم را بصورت اختصاصی برای برخی کالاهای خود تولید می‌کند به عنوان مثال برای شارژکردن ساعت هوشمند تنها از شارژر بی سیم اپل واچ می‌توانید استفاده کنید. خرید هندزفری اپل اصل

اگر خرید هندزفری اپل اصل وایرلس را ترجیح داده اید بخوانید

ایرپادهای سطح پایه (نسل دوم)، ایرپادهای میان رده جدید (نسل سوم) و ایرپادهای حذف‌کننده نویز پرو وجود دارند. بنابراین، چگونه همه آنها متفاوت هستند و آیا بهتر نیست که سراغ خرید هندزفری اپل اصل بروید؟ این برای ما، همه افرادی که آیفون دارند، بسیار عالی است، زیرا انتخاب‌های بیشتری را برای ما فراهم می‌کنند، اما همچنین به این معنی است که تصمیم‌گیری بین این سه مورد ممکن است کمی دردسر باشد. واقعیت این است که سه مدل از ایرپادها به همان اندازه که با هم متفاوت هستند، قطعات مساوی مشابهی نیز دارند. هر سه مدل ایرپاد دقیقاً H1 یکسانی دارند و ویژگی‌های مشابهی مانند جفت شدن سریع آیفون و کنترل‌های «Hey Siri» بدون هندزفری به آن‌ها می‌دهد، اما مدل‌های گران‌تر ظاهر و تناسب متفاوت‌تری دارند و ویژگی‌های برتر بیشتری دارند (مانند بی‌سیم، شارژ و حذف نویز فعال) و این‌ها نشانگر تنوع و حق انتخاب بیشتر در اکسسوری‌های اپل اما بد نیست بدانید که سخت ترین قسمت برای کاربران اپل خرید کابل شارژ آیفون می‌باشد که حتما می‌بایست توجه نمایند که آن را در کیفیت اصلی تهیه نمایند. و البته مدل‌های گران‌تر صدای بهتری خواهند داشت ولی اگر بودجه کافی ندارید خرید هندزفری اپل اصل را انتخاب کنید. وقتی صحبت از قیمت می‌شود، هر سه ایرپاد قیمت بسیار متفاوتی دارند. ایرپادهای نسل دوم 50 دلار ارزانتر از ایرپادهای میان رده (نسل سوم) هستند که 70 دلار ارزانتر از ایرپادهای پیشرفته پرو می‌شوند. بنابراین شما واقعاً باید در مورد تناسب و ویژگی‌هایی که می‌خواهید فکر کنید، زیرا تأثیر زیادی بر قیمت آنها خواهد داشت.

جمع‌بندی خرید هندزفری اپل اصل

(2nd generation) پایه‌ترین ایرپادها مانند نمونه‌های اصلی 2016 دارای طراحی ساقه نازک‌اند. آنها ارزان‌تر از بقیه میباشند مقرو‌ن‌به‌صرفه‌ترین ایرپادهایی که می‌توانید بخرید. زیرا فاقد مدل‌های حذف نویز و شفافیت هستند. در مقایسه با AirPod Pro، نقطه ضعف اصلی AirPods (نسل سوم) این است که فاقد حالت‌های حذف نویز فعال و شفافیت هستند. همچنین در عمق گوش شما قرار نمی‌گیرند، زیرا فاقد گوشواره‌های سیلیکونی قابل تنظیم هستند. اما به غیر از این، آنها عمدتا یکسان کار می‌کنند. از قابلیت صوتی مکانی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. در برابر آب مقاوم هستند و مهمتر از همه، آنها بهترین عمر باتری را در میان ایرپادهایی که اپل می‌فروشد، دارند. کیفیت تماس عالی، پشتیبانی از جفت‌سازی سریع آیفون، کنترل‌های صوتی «Hey Siri» و اشتراک‌گذاری صدا از دیگر ویژگی‌های آن به حساب می‌آیند و همچنین نسبتا گران‌قیمت هستند و بازهم بگویم اگر وسع مالی مناسبی ندارید بهتر است خرید هندزفری اپل اصل را لغو نکنید. هدفون های بی سیم اپل تنها ایرپادهایی هستند که می‌توانید بدون کیس شارژ بی‌سیم خریداری کنید (اگرچه می‌توانید یک مدل شارژ بی‌سیم را با 30 دلار اضافی خریداری کنید). پشتیبانی از جفت‌سازی سریع آیفون، کنترل‌های صوتی «Hey Siri» و اشتراک‌گذاری صدا از دیگر ویژگی‌های آن‌هاست همچنین تنها AirPods بدون مقاومت در برابر تعریق است. خرید هندزفری اپل اصل

خرید هندزفری اپل اصل از علی پخش

AirPods Pro بهترین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که اپل به فروش می‌رساند که در اینجا خرید هندزفری اپل اصل به بهترین نحو به ثمر می‌رسد و برخی از بهترین کیفیت صدا و حذف نویز فعال را ارائه می‌دهد که احتمالاً در هر جفت هدفون بی‌سیم پیدا خواهید کرد. از صدای باکیفیت مانند صدای فضایی و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. کیفیت تماس عالی، پشتیبانی از جفت‌سازی سریع آیفون، کنترل‌های صوتی «Hey Siri» و اشتراک‌گذاری صدا، مقاومت در برابر تعریق و آب و گران قیمت بودن از دیگر ویژگی‌های آنهاست. از آنجائیکه مجموعه علی پخش وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل می باشد قادر است اجناس را با بهترین قیمت و کیفیت برای کاربران فراهم سازد و در صورت غیر اصلی بودن کالای دریافتی می توانید آن را مرجوع کنید، بنابراین در رابطه با خرید هندزفری اپل اصل هیچ نگرانی نخواهید داشت. سوالات متداول:  قبل از خرید هندزفری اپل اصل راهی برای تشخیص اورجینال بودن وجود دارد؟ بله، پیش از خرید هندزفری اپل اصل ابتدا توجه نمایید که بر روی سیم و جک هندزفری اصل عبارات Designed by Apple in California دیده ‌شود، در این مقاله به طور کامل برای کاربران توضیح داده شده است.  آیا امکان خرابی هندزفری اپل اصل وجود دارد؟  برای افزایش طول عمر هندزفری اپل به چند نکته توجه کنید.
  • کانکتور را با دقت به گوشی متصل و از آن جدا کنید.
  • از گره خوردن سیم هندزفری جلوگیری کنید.
  • آن را آویزان نکنید و …
به غیر از خرید هندزفری اپل چه برند دیگری پیشنهاد داده می‌شود؟ در واقع کمپانی اپل بهترین محصولات را تولید و روانه بازار می‌کند، اما در خصوص هدفون و هندزفری برند AKG توانسته با آن رقابت نماید. افرادی که اقدام به خرید هندزفری AKG نموده اند از تمامی لحاظ‌ها (کیفیت صدا، میکروفون و…) کاملاراضی بوده اند. آیا هندزفری گوش کردن موسیقی با هندزفری تماس متفاوت است؟ نمی‌توان یک پاسخ کلی به این سوال داد. این‌که شما چه نوع کاربردی برای هندزفری در نظر دارید، تعیین می‌کند که به سراغ انتخاب کدام گزینه‌ها بروید. برای آن‌که یک هندزفری برای انجام تماس‌های تلفنی‌تان داشته باشید، توصیه می‌شود اقدام به خرید هندزفری اپل اصل بی سیم نمایید. برای این منظور استفاده از یک گوشی برای انجام مکالمات تلفنی کافی خواهد بود. این مدل هندزفری مدت بیشتری شارژ خود را حفظ می‌کنند. از قابلیت نویزگیری برخوردار بوده و ارگونومی مطلوب‌تری از دیگر نمونه‌ها دارند. هندزفری‌های بی‌سیم که برای موسیقی مناسب هستند نیز می‌توانند برای تماس تلفنی به کار گرفته شوند. با این حال طراحی این هندزفری‌ها برای عملکرد بهینه در گوش کردن به موسیقی‌ست، اما تمامی این معیار ها را در نظر داشته باشید تا خرید هندزفری اپل اصل را به بهترین نحو به ثمر رسانده باشید.